خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کمک بلا عوض 20 میلیون تومانی هزینه نما در بافت فرسوده

مدیر عامل شرکت نوسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: کمک بلا عوض ١٠ تا ٢٠ میلیون تومانی هزینه نما به منظور اجرای معماری ایرانی -اسلامی در بافت های فرسوده اعطا می شود.

کمک بلا عوض 20 میلیون تومانی هزینه نما در بافت فرسوده

عبادالله فتح اللهی مدیرعامل شرکت نوسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد:در حال حاضر عنوان نوسازی بافت های فرسوده یکی از هماهنگ ترین مباحث میان دولت و شهرداری است چراکه کارها ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران هم از طرف شهرداری و هم از سوی دولت مورد پشتیبانی و حمایت قرار می گیرند.

وی بیان کرد:مفهوم مدیریت هماهنگ در تحلیل هایی که کارشناسان در حوزه نوسازی به آن رسیده اند، در واقع پاسخی به پیچیدگی عنوان نوسازی جهت ارتقای سطح زندگی متناسب با توقعات امروز و آینده شهروندان است که ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، کالبدی و غیره را در برمی گیرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: با توجه به اینکه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران وظیفه ای در پرداخت یارانه وام نوسازی ندارد، ولی به منظور ارتقای کیفیت زندگی در بافت های فرسوده و خدمت گذاری به ساکنان این بافت ها که از مستحق ترین شهروندان هستند، تصمیم گرفت تا معادل یارانه نوسازی دولت که ٩ درصد است را با تصویب شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پرداخت کند.

کمک بلا عوض 20 میلیون تومانی هزینه نما در بافت فرسوده

فتح اللهی با بیان اینکه وام نوسازی با کارمزد ۴ درصد یعنی معادل قیمت وام های قرض الحسنه به متقاضیان نوسازی در بافت های فرسوده پرداخت می شود،گفت: نمای شهر، بخشی از حق عمومی شهروندان محسوب می شود، همچنین در جهت اجرای بحث هویت ایرانی اسلامی، این شرکت به متقاضیان نوسازی در بافت های فرسوده به شرط اجرای نمای تصویب شده است از سوی کمیته نما، از ١٠ تا ٢٠ میلیون تومان هزینه نما بلاعوض اعطا می کند.

انتهای پیام/

کمک بلاعوض جهت اجرای نما در بافت فرسوده تهران

واژه های کلیدی: پرداخت یارانه | شهرداری | ایرانی | تهران | ایران | یارانه | میلیون | اخبار شهرداری تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *