خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تصادف 3 ماشین سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح ، کشف جسد تنها مفقودی سیل آذربایجان غربی

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید. استان کرمان | ظهر امروز | استان یزد | بزرگراه | دستگاه |

تصادف 3 ماشین سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح ، کشف جسد تنها مفقودی سیل آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛از خبر کشف شدن جنازه پسربچه آذربایجانی بعد از چهل روز تا آتش گرفتن اتوبوس اسکانیا را در این بسته بخوانید.
تصادف 3 ماشین سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح
سرهنگ دادملا آبکار مدیر پلیس راه استان کرمان جنوبی در گفتگو با خبرنگار به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه ماشین پراید و پژو پارس در ساعت 02:00 بامداد امروز(شنبه) در محور بهادرآباد-رودبار برخورد کرد.

عبارات مهم : استان کرمان – ظهر امروز

وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه، 2 تن از هموطنان در دم جان خود را از دست دادند و 3 تن مجروح شدند که با حضور نیروهای امدادی مجروحان به بیمارستان انتقال یافته شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمان جنوبی با اشاره به علت وقوع اتفاق گفت: کارشناسان پلیس، با حضور در صحنه حادثه، علت این تصادف را بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوی راننده پژو 405 اعلام کردند.

واژگونی ماشین پژو 405 در بزرگراه بافت-یزد
سرهنگ مظفری مدیر پلیس راه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: یک دستگاه سواری پژو 405 در محور بافت – یزد در ساعت 16:30 عصر(جمعه) از مسیر خود واژگون شد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه، راننده سواری پژو در دم جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان یزد در آخر با اشاره به علت وقوع اتفاق گفت: کارشناسان پلیس، با حضور در صحنه حادثه، علت این واژگونی را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده پژو 405 اعلام کردند.

برخورد شدید 2 دستگاه ماشین در بزرگراه شهید لشگری
به گزارش حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مجتبی لطفی فرمانده آتش نشانان اعزامی محل تصادف گفت: برخورد شدید دو دستگاه ماشین سبک در بزرگراه شهید لشکری، موجب آتش سوزی هر دو ماشین و واژگونی یکی از ماشین ها شد.
وی تصریح کرد: همزمان با رخداد این اتفاق و تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۱۰۴ و ۹۸ با هماهنگی ستاد فرماندهی شرکت آتش نشانی تهران، ساعت4:00 بامداد امروز به مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج)، نرسیده به بزرگراه شهید ستاری اعزام شدند.

فرمانده آتش نشانان اعزام شده است به محل حادثه، ادامه داد: یک دستگاه ماشین سواری پژو ۲۰۶ و یک دستگاه ماشین وانت مزدا به علت نامشخصی با یکدیگر برخورد کردند که براثر این اتفاق ماشین وانت واژگون شده است و هر دو ماشین دچار آتش سوزی شدند.
وی افزود: خوشبختانه سرنشینان هر دو ماشین بدون ضرب دیدگی از اتاقک وسیله نقلیه خارج شده است بودند.
لطفی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل اتفاق و ایمن سازی کامل، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را شروع کردند.
لطفی در آخر گفت: آتش نشانان در کوتاه ترین وقت ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.
گفتنی هست؛ علت بروز این اتفاق رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.
لحظه خونین برخورد ماشین با تماشاگران پیست خیابانی
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ نبود پیست اتومبیل رانی باعث شده است تا جوانان اهوازی حرکات نمایشی خطرناکی در خیابان با خودروها انجام دهند. اینگونه حرکات بارها باغث حوادث تلخ و ناگوار شده است است که در فیلم خواهید دید.
(برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید)
لحظه برخورد مرگبار موتورسوار با تاکسی
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ تصادف شدید یک موتورسیکلت با یک تاکسی در بابل بر اثر بی احتیاطی اتفاق آفرید. در فیلم لحظه برخورد موتورسوار با تاکسی، تصویربرداری شده است هست.
(برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید)
کشف جسد کودک تهرانی در رودخانه چالوس
کردگار محمودی مدیر جمعیت هلال احمر چالوس در گفتگو با خبرنگار گروه تحریریه سایت از ساری ، گفت: کودک ۹ ساله ساکن تهران، ساعت ۱۵ عصر دیروز به علت غفلت به درون رودخانه چالوس سقوط کرد.

وی افزود: با اطلاع یافتن جمعیت هلال احمر شهرستان یک تیم عملیات و جستجو از پایگاه های لارک و ۲ تیم دیگر از شهرستان چالوس به منطقه اعزام شدند.

محمودی گفت: با تلاش نیروهای هلال احمر در آب های خروشان رودخانه بعد از پنج ساعت و نیم حدود ساعت 20:15 دقیقه جسد این پسر فرزند حدود ۲ کیلومتر پائین تر از محل سقوط در منطقه دزدبن بزرگراه چالوس پیدا شد.

کشف جسد تنها مفقودی سیل آذربایجان غربی
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت، بر اساس اعلام رضا مسافر معاون امداد و نجات هلال احمر استان صبحگاه امروز در عملیات جستجوى مردمى و امدادگران هلال احمر پیکر مهران توكلى نوجوان ١٢ ساله بعد از چهل روز در روستای حسن نوران در 18 کیلومتری پوش آباد به سمت نقده پیدا شد.

مسافر گفت: از صبح روز جمعه و در جهت حمایت روانی از خانواده مفقوده ،حدود 180 امدادگر و پرسنل هلال احمر استان به کمک نیروهای مردمی به منطقه اعزام شدند و از ساعت 7 صبح جمعه به دشت گامی و کاوش پرداختند که امروز صبح بنا به گزارش افراد محلی مبنی بر منطقه مشکوک اکیپ به منطقه اعزام وپس از دو ساعت عملیات ،جسد نوجوان 12 ساله را یافتند.

در این عملیات جستجو 150 امدادگر از شهرهای اشنویه، مهاباد، نقده، پیرانشهر و ارومیه حضور داشتند.

امدادگران جمعیت هلال احمر تاکنون در15 مرحله به صورت دشتبانی و هوایی و با استفاده از سگهای جستجوگر اقدام به یافتن پیکر نوجوان مفقود شده است کرده بودند.

15مصدوم در انفجار گاز در منزل روستایی در هریس
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ 15 مصدوم بر اثر انفجار گاز درروستای لغلی احمد آباد هریس به مراکز درمانی انتقال یافته شدند.

رجائی مدیر مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: بر اثر این انفجار پانزده نفر دچار مصدومیت و سوختگی شدند .

وی تصریح کرد: 9 مصدوم این اتفاق که دچار سوختگی درجه 2 و مصدومیت اندام شده است بودند تحت مواظبت کارشناسان اعزامی اورژانس ،توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان سینا تبریز انتقال یافتند.

رجائی افزود: پنج مصدوم که مصدومیت جزئی داشتند به وسیله هلال احمر بیلوردی به بیمارستان امام حسین (ع) هریس انتقال یافتند.

آتش سوزی اتوبوس اسکانیا درمحور نیکشهر که به خیر گذشت
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ فریبرز باور شهردار نیکشهرگفت: پیش از ظهر امروز ماموران آتش نشانی شهرداری نیکشهر با اطلاع از وقوع حریق در یک دستگاه اتوبوس اسکانیای بین شهری به محل اعزام شدند.

وی افزود: این آتش سوزی در خارج از شهر و نزدیک به سه راهی پلیس راه و پمپ بنزین نیکشهر رخ داده بود که با حضور به موقع ماموران آتش نشانی خاموش شد.

شهردار نیکشهر با اشاره به اینکه بیش از 70درصد اتوبوس در آتش سوخته هست، بیان کرد: اتصال سیم کشی ماشین علت وقوع این آتش سوزی بود که خوشبختانه در این اتفاق به هیچ یک از مسافران صدمه ای وارد نشده است.

وی در آخر با تقدیر از همکاری خوب مردم، تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع مردم و استفاده از کپسول های اطفاء حریق موجود در اتومبیل های عبوری از دلایل مصدوم نشدن مسافران و خدمه این اتوبوس بود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: استان کرمان | ظهر امروز | استان یزد | بزرگراه | دستگاه | ماشین | سواری | حوادث | حادثه | برخورد | انتقال

تصادف 3 ماشین سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح ، کشف جسد تنها مفقودی سیل آذربایجان غربی

تصادف 3 ماشین سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح ، کشف جسد تنها مفقودی سیل آذربایجان غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *