خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کارگران ساختمانی بر حسب مهارت ساماندهی می شوند

مدیر عامل شرکت خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: سامانه ای به منظور ثبت اطلاعات و مهارت کارگران ساختمانی در جهت سهولت دسترسی کارفرمایان ایجاد می شود.

کارگران ساختمانی بر حسب مهارت ساماندهی می شوند

رضا قدیمی مدیر عامل شرکت خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: به منظور اجرای طرح ساماندهی و راه اندازی سامانه کارگران فصلی از تمام ظرفیت های دستگاه های مرتبط از جمله وزارت کار، شرکت فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی و اتحادیه کارگران بهره می گیریم.
وی با بیان اینکه در شرایط عادی زمانی که کارفرما به پاتوق های کارگران مراجعه می کند قادر به تشخیص کارگر ماهر با غیر ماهر نیست، تصریح کرد: این سامانه دارای اطلاعات کاملی از مهارت های کارگران است تا کارفرمایان را در کوتاه ترین وقت راهنمایی کند.

عبارات مهم : شهرداری – مهاجرت

قدیمی ادامه داد: با ثبت مشخصات و مهارت های کارگران در سامانه، کارفرمایان به جای سر زدن به پاتوق های متفاوت می توانند مهارت های مورد نظر خود را از طریق تماس با مسئولان مربوطه اعلام کنند تا در مناسب ترین وقت کارگر به آدرس مورد نظر آن ها مراجعه کند.
مدیر عامل شرکت خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران کوتاه کردن پروسه زمانی حضور کارگر در محل کار و حفظ شخصیت و شأن کارگران را از بااهمیت ترین مزیت راه اندازی این سامانه بیان کرد و افزود: بسیاری از کارگرانی که جهت عضویت در این سامانه مراجعه می کنند از مهارت های تجربی برخوردار هستند که با این وجود به شرکت فنی و حرفه ای معرفی می شوند تا بعد از گذراندن دوره و دریافت کارت مهارت از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند .
وی خاطر نشان کرد: این طرح ساماندهی خاص کارگران ساکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران است و به منظور تسریع در روند مهاجرت معکوس با شهرداری شهرهای متفاوت مذاکره شده است تا این طرح در جهت جذب کارگران در شهر مبدأ و جلوگیری از مهاجرت به پایتخت اجرا شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهرداری | مهاجرت | کارگران | کارگر | پاتوق | ایران | اخبار شهری | رضا قدیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *