خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سرقت 4 کیلو طلا جهت عیش و نوش شبانه و خرید لباس های برند خارجی ، چگونه سار

سارقان مسلح دو طلافروشی در پایتخت کشور عزیزمان ایران با فروش طلاها به خوش گذرانی و خرید البسه برند پرداختند.

سرقت 4 کیلو طلا جهت عیش و نوش شبانه و خرید لباس های برند خارجی ، چگونه سار

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛دو سارق مسلح که پیشتر به علت دوسرقت مسلحانه از طلا فروشی که یکی بهمن ماه سال گذشته در خیابان جوادیه و دومی خردادماه امسال در خیابان عباسی پایتخت کشور عزیزمان ایران رخ داده بود، و به وسیله نیروهای امنیتی نا‌جا و پلیس آگاهی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تحت تعقیب بودند بعد از تلاش شبانه‌روزی ماموران دیشب در حین برنامه‌ریزی جهت سرقتی دیگر در منزل مجردی خود دستگیر شدند.

دوسارق جوان دیروز ساعت دوازده با تدابیر امنیتی و با حضور مردم محل و خبرنگاران و مسئولان ناجا از جمله فرمانده انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ سردار رحیمی، جهت بازسازی صحنه جرم به محل ارتکاب جرم انتقال یافته شدند.

عبارات مهم : باشگاه خبرنگاران – فرمانده انتظامی
سرقت از طلا فروشی جوادیه (سرقت اول)

این دزدی مربوط به خیابان 20 متری جو‌ادیه واقع در منطقه راه‌آهن در روز چهارشبه 26 بهمن سال 95 ساعت 7 بعداز ظهر است.

طلوعی صاحب مغازه ی مالباخته طلا فروشی مسروقه در جوادیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در مغازه ایستاده بودم که جوانی وارد شد و شروع به پرسش راجع به خرید “گردنی مادر” کرد، بعداز دقایقی که به او مشکوک شدم قصد خروج از مغازه را داشتم که متوجه شد و اسلحه کشید و دو لگد محکم به پهلویم زد و به سرم نیز با دسته اسلحه ضربه وارد کرد و سرم شکست و بعد از آن سارق دیگر که کلاه ‌کاسکت به سر داشت وارد مغازه شد(بغض صاحب مغازه) و شروع به جمع‌آوری طلا‌ها از پشت ویترین کرد در این هنگام زیر دست سارق مسلح زدم و بیرون آمدم و شروع به داد و بیداد و اعلام دزدی کردم، سارقان که احساس خطر کرده بودند، طلاها را برداشته و در صدد فرار برآمدند.

سرقت 4 کیلو طلا جهت عیش و نوش شبانه و خرید لباس های برند خارجی ، چگونه سار

مردم همه جمع شده است بودند ولی با دیدن اسلحه سارق ترسیدند و جرات کمک و دخالت نداشتند، توصیه جالب توجه این که بنده بعدا متوجه شدم در هنگام درگیری خشا‌ب اسلحه سارق که دارای 8 گلوله بود ،داخل مغازه افتاده و هیچ کس هم نفهمیده بود. در هر حال سارقین موتور را روشن کردند و از آنجا متواری شدند بنده هم از ناحیه دست چپ دچار آسیب و پارگی تاند‌ون شدم و حدود یک و نیم کیلوگرم طلا نیز از من دزدی شد.

سرقت از طلا فروشی امین ( دزدی دوم )

این دزدی مربوط به خیابان شهید عباسی پایتخت کشور عزیزمان ایران واقع در محله هلال احمر در روز چهارشنبه تاریخ 10 خرداد امسال ساعت 12 ظهر بود که سارقان اقدام به تیراندازی نیز کرده بودند.

همسایه طلا فروشی امین که از نزدیک شاهد ماجرا بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تشریح کرد: در اواسط ماه رمضان امسال در مغازه نشسته بودم که به یکباره صدای داد و بیداد همسایه بغل را شنیدم و سریع بیرون آمدم و دیدم که دو نفر در حال فرار هستند و همان لحظه یک از آنها که مسلح بود یک تیر‌هوایی شلیک کرد و اسلحه را به سمت مردم گرفت و مردم را ترسا‌ند تا کسی جلو نیاید،سارقان به سمت خیابان مهم حرکت کردند و به سر کوچه هم که رسیدند یک تیر به شیشه مغازه موتور فروشی شلیک کرده و گریختند.

امیر جواهری نیز مال باخته طلا فروشی امین واقع در خیابان مهم هلال احمر خ فرعی شهید عباسی در گفتگو با خبرنگار کلوب خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه نزدیک ساعت 12 ظهر بنده در مغازه نشسته بودم که یک نفر با صورت پوشیده و با ماسک وارد مغازه شد و اسلحه را به طرف من گرفت و شروع به ترساندن کرد که اگر تکان بخوری سوراخ سورا‌خت می‌کنم و تو را به سینه قبرستان می‌فرستم و بعد از آن هم نفر دوم با صورت پوشانده شده است وارد شد و پشت ویترین رفت و کیسه بزرگ سیاهی را که به گردن آویزان کرده بود پر از طلا کرد، سپس هر دو از مغازه بیرون رفتند و من در مغازه صدای شلیک گلوله شنیدم و بسیار ترسیده و شکه شدم ، بعداز آن سارقان به سمت چهارراه که موتور خود را در آنجا گذاشته بودند فرار کردند .

سارقان مسلح دو طلافروشی در پایتخت کشور عزیزمان ایران با فروش طلاها به خوش گذرانی و خرید البسه برند پرداختند.

اظهارات سارقان مسلح در حضور خبرنگاران

بیشتر توضیحات را نعمت که طراح مهم و شخص مسلح در دزدی ها بوده است ارائه داد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

شما دو نفر چگونه و چند وقت است که با هم همکاری می کنید؟
من و میثم از کودکی با هم دوست بودیم و دوران دبیرستان با هم در رشته نقشه کشی درس خواندیم و به جز این دو مورد دزدی هیچ سوء سابقه ی دیگری نداریم.

از چه زمانی و به چه علت به فکر دزدی افتادید؟

ما در خیابان «سی دی(CD) » می فروختیم و پول درمیاوردیم ولی بعداز مدتی شهرداری «سی دی های» مارا گرفت و نتوانستیم کار کنیم، دفعه اول هم که به فکر دزدی افتادیم نزدیک به شب عید بود و میخواستیم پول در بیاوریم که به یکباره در حال پیاده روی در خیابان جوادیه به فکر دزدی از طلا فروشی افتادیم.

سرقت 4 کیلو طلا جهت عیش و نوش شبانه و خرید لباس های برند خارجی ، چگونه سار

از موتور سیکلت و اسلحه بگویید، چقدر خریده بودید؟

در دزدی اول پلاک موتور سیکلت را کنده بودیم و بعد از دزدی هم اطراف میدان راه آهن جهت آنکه گیر نیفتیم موتور را رها کردیم، بعد با پول طلاها نفری یک موتور 5 میلیون تومانی خریدیم.
اول دو اسلحه ی یک و نیم میلیونی خریدیم که بی کیفیت و خراب بودند و بعد با پول دزدی اول یک اسلحه کلت خوب خریدیم که چهار میلیون تومان قیمتش بود.

پول های دزدی را چگونه خرج کردید؟

لباس برند و مارک دار ، وسایل منزل ، آکواریوم، فرش دستباف،گوشی گوشی تلفن همراه و غیره خریداری ولخرجی می کردیم، یک سفر چندروزه هم به شیراز رفتیم و شبی 800هزار تومان پول هتل و تفریح کردیم، به خانواده هم هیچ پولی ندادم آیا که با کارهای من مخالف بودند.

سارقان مسلح دو طلافروشی در پایتخت کشور عزیزمان ایران با فروش طلاها به خوش گذرانی و خرید البسه برند پرداختند.

قصد فرار از کشور را نداشتید؟
نه، با میثم قصد داشتیم یک سوپر مارکتی بزنیم، من خودم هم قبلا به آلمان رفته بودم ولی نتوانستم کاری انجام بدهم و به کشور عزیزمان ایران برگشتم.

احتمال می دادید که دستگیر شوید؟
خیلی کم احتمال میدادم که دستگیر شوم، ولی در آن شرایط وسوسه شدیم و دست به این اقدام زدیم و در حال حاضر پشیمانیم ومیدانیم که اشتباه کرده ایم.

سرقت 4 کیلو طلا جهت عیش و نوش شبانه و خرید لباس های برند خارجی ، چگونه سار

کشف 2 قیضه سلاح در منزل سارقان

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ اظهار داشت: 10 خرداد امسال دو سارق مسلح با موتورسیکلت به طلافروشی امین واقع در خیابان عباسی پایتخت کشور عزیزمان ایران حمله کردند و با توجه به اینکه سارقان از خود اثری بر جای نگذاشته بودند، ولی با تلاش شبانه روزی نیروهای ناجا در نهایت شناسایی و دستگیر شدند.

وی در رابطه با نحوه دستگیری سارقان افزود: با توجه به اینکه سارقان در منزل خود، در حال برنامه‌ریزی جهت انجام دزدی بعدی بودند، به وسیله نیروهای ناجا دستگیر شدند.

رئیس پلیس نیروی انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: با بازرسی انجام شده است از منزل این دو سارق، 2 قبضه سلاح و 20 عدد گلوله کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: دو سارق مذکور در آخرهای بهمن ماه سال گذشته نیز به دزدی مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان 21 متری جوادیه اقدام کرده بودند.

سردار رحیمی تصریح کرد: با دستگیری سارقان و کشف این سرقت، اوضاع سرقت‌های مسلحانه در پایتخت کشور عزیزمان ایران به اتمام رسید و هم اکنون دزدی مسلحانه‌ای که کشف نشده باشد در ناجا وجود ندارد.

وی افزود: این طلافروشی به دوربین‌های مداربسته مجهز نبود، از این رو از تمام کسبه مشاغل حساس مانند طلافروشی‌ها می‌خواهیم تا مکان کسب خود را به دوربین‌های مداربسته تجهیز کنند.

سردار رحیمی در رابطه با برخورد قضایی با این گونه پرسشها گفت: به علت اینکه این افراد در جامعه ناامنی ایجاد کرده و کسبه زحمتکش را دچار وحشت و نگرانی می‌کنند، حتما از سوی مسئولان قضایی با این موارد برخورد قاطع انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: باشگاه خبرنگاران | فرمانده انتظامی | نیروی انتظامی | موتور سیکلت | دستگیری سارق | موتورسیکلت | پلیس پایتخت | خبرنگار | خیابان | انتظامی | موتور

سرقت 4 کیلو طلا جهت عیش و نوش شبانه و خرید لباس های برند خارجی ، چگونه سار

سرقت 4 کیلو طلا جهت عیش و نوش شبانه و خرید لباس های برند خارجی ، چگونه سار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *