خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیش بینی 9 میلیارد تومانی جمع آوری زکات در سال 96

مدیرکل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: با همکاری خیران در پرداخت زکات آینده نگری می شود امسال مبلغ 9 میلیارد تومان زکات جمع آوری شود.

پیش بینی 9 میلیارد تومانی جمع آوری زکات در سال 96

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛با اشاره به مبلغ جمع آوری زکات در سال 95 اظهار داشت: با همکاری ائمه جماعات در سال 95 حدود 7 میلیارد تومان زکات در ستادها و شوراهای زکات استان پایتخت کشور عزیزمان ایران جمع آوری شده است که از این مبلغ 5 میلیارد و 900 میلیون تومان زکات واجب و مستحب بوده و حدود ۸۰۰ میلیون تومان نیز در قالب کفارات پرداخت شده است است.
وی ادامه داد: سهم محرومان از مصرف زکات در سال 95 که از سوی همکاری های خیران در سطح استان جمع آوری شد نسبت به سال 94 زیاد کردن قابل ملاحظه ای داشته است بطوریکه 68 درصد از مبلغ جمع آوری شده است صرف محرومان و مابقی جهت پروژه های عمرانی هزینه شده است است.

عبارات مهم : کمیته امداد – ایران

مدیر کل کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: با توجه به همکاری خیران نسبت به پرداخت زکات در سال 95 آینده نگری می شود که امسال نیز مبلغ 9 میلیارد تومان زکات جمع آوری شود.
ولیئی در آخر گفت: با پرداخت به موقع زکات می توان کارها بسیار مهمی به منظور برطرف نیازهای افراد محروم جامعه انجام داد و در همین جهت نیز مبلغان امر زکات می توانند با بهره گیری از روش های مؤثر تبلیغی و بیان آثار پرداخت زکات، احیاگر بیش از پیش این فریضه در مناطق متفاوت استان باشند.

واژه های کلیدی: کمیته امداد | ایران | همکاری | میلیون | سهم محرومان | پرداخت زکات | مبلغان دینی | مشارکت خیران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *