خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

۲۰۰میلیارد تومان هزینه افتتاح ۵۵ پروژه منطقه ۶ ، پست شهردار پایتخت کشور عز

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: پست شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در دوره بعدی باید به یک نیروی جوان برسد تا روح جوان در شهر دمیده شود.

۲۰۰میلیارد تومان هزینه افتتاح ۵۵ پروژه منطقه ۶ ، پست شهردار پایتخت کشور عز

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛محمدباقر قالیباف شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از ۵۵ پروژه اجتماعی و فرهنگی، ورزشی، عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و غیره در منطقه ۶، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه این پروژه ها شده است است.
وی با اشاره به اینکه عمده این پروژه ها خدماتی و فرهنگی بود افزود:در سراهای محله با کمبودهایی مواجه بودیم از این رو ۶ سرای محله در این منطقه افتتاح کردیم.

عبارات مهم : محمدباقر قالیباف – شورای شهر

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: این سرانه ها در حوزه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، روانشناسی و خدمات اجتماعی افتتاح شده است تا مردم بتوانند از این سرانه ها استفاده کنند.
قالیباف با اشاره به پاسخی مبنی بر حضور خود در دوره بعدی شهرداری تهران، گفت: قصد ندارم در دوره بعدی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران پست شهردار را در اختیار داشته باشم چراکه اعتقاد دارم ۱۲ سال خدمت در یک پست کفایت می کند.
وی تاکید کرد: اینکه اصلاح طلب و یا اصوالگرا در دوره بعدی مدیریت شهری حضور داشته باشند فرقی نمی کند.تنها اعتقاد دارم که در دوره بعدی پست شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران باید به یک نیروی جوان برسد تا روح جوان در شهر دمیده شود
شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: بدون تردید هر نوع کمک، هم اندیشی و مشورت به شهردار آینده را وظیفه خود می دانم و از این امر دریغ نخواهم کرد.
قالیباف با اشاره به بعضی بیانات اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مبنی بر اینکه شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران طی ۱۲ سال گذشته پاسخگوی سوالات اعضای شورای پایتخت کشور عزیزمان ایران نبوده هست، گفت: بدون شک این عنوان را نمی پذیریم چراکه من هر لحظه پاسخگوی سوالات شفاهی و کتبی بوده ام.
وی ادامه داد: این بیانات خارج از انصاف است چراکه من طی این ۱۲ سال هر لحظه یک شهردار پاسخگو بوده ام.
شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: شاید در بعضی مواقع عضوی درخواستی داشته که بنده نمی توانستم آن را بپذیریم چراکه به اصول قانونی بسیار پایبندم.
وی در ادامه با بیان اینکه نوع تعامل مردم با شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بسیار خوب بوده هست، افزود: باید کیفیت زندگی در شهر را اوج ببریم.
قالیباف تاکید کرد: بدون شک در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هر نوع گرایش و سلیقه های سیاسی حضور دارند ولی در این مقام نباید گرایش سیاسی مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: محمدباقر قالیباف | شورای شهر | شهرداری | قالیباف | پروژه | ایران | شهردار | اخبار شهرداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *