خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پرداخت 652 فقره تسهیلات اشتغالزایی از سوی کمیته امداد به مددجویان

قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 652 فقره تسهیلات اشتغال زایی به وسیله این نهاد در استان پرداخت شده است است.

پرداخت 652 فقره تسهیلات اشتغالزایی از سوی کمیته امداد به مددجویان

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سیدابوالفضل پرپنچی قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه بازارچه های عرضه محصولات خودکفایی زنان سرپرست خانوار، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران با رویکرد عرضه و فروش راه اندازی شده است است،گفت: مجریان طرح های خودکفایی در بازارچه هایی که از ابتدای امسال در سه ایستگاه آزادی، ولیعصر(عج) و نوبنیاد برپا شد، 729 میلیون و 238 هزار تومان فروش داشته اند.

وی تعداد غرفه های بازارچه زیرگذر شهید لشکری در ایستگاه مترو آزادی را، 50 غرفه اعلام کرد و افزود: نشانه از راه اندازی این بازارچه ارائه خدمات کمیته امداد و در رأس آن توانمندسازی مددجویان در بخش اشتغال و خودکفایی است.

پرداخت 652 فقره تسهیلات اشتغالزایی از سوی کمیته امداد به مددجویان

پرپنچی با اشاره به وقت فعالیت بازارچه مترو آزادی اعلام کرد: از 24 مردادماه لغایت دوم شهریورماه امسال از ساعت8:30 لغایت 19:30 عرضه و فروش محصولات کارآفرینان تحت حمایت در ایستگاه آزادی ادامه دارد.

قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان کرد: این خانواده ها با دریافت تسهیلات از بانک های عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران توانسته اند علاوه بر رسیدن به خودکفایی شرایط اشتغال را جهت دیگر افراد نیز فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 652 فقره تسهیلات اشتغالزایی به وسیله این نهاد در استان پرداخت شده است هست، گفت: جهت اجرای این تعداد شغل در مجموع 11 میلیارد و 102 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع قرض الحسنه امداد ولایت و بانک های عامل پرداخت شده است است.

پرپنچی با بیان اینکه طرح های آموزشی در حوزه اشتغال در چهار بخش،مهارت آموزی،پایدار سازی و توسعه، کارآفرینی و حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی جهت مدجویان برگزار می شود،گفت: مددجویان بعد ازگذراندن این دوره ها از تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی متناسب با شرایط بومی محل زندگی بهره مند می شوند .

قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 652 فقره تسهیلات اشتغال زایی به وسیله این نهاد در استان پرداخت شده است است.

قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به برنامه های هدفگذاری شده است این نهاد در حوزه آموزش های فنی وحرفه ای اشاره کرد و گفت: سهمیه آموزش سال ۹۶ این نهاد حمایتی جهت 16 هزار نفر در نظر گرفته شده است است.

وی با اشاره به اینکه داشتن مهارت های کافی، دانش و آگاهی یکی از ضرورت ها در ایجاد یک وقت شغلی پایدار هست، تاکید کرد: از ابتدای امسال یک هزار و 894 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در حوزه مهارت آموزی 708 نفر در بخش پایدارسازی و توسعه، 135 نفر از دوره های کارآفرینی و 142 نفر از دوره های حرفه آموزی دانش آموزان بهره مند شدند.

پرپنچی با اشاره به عملکرد حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در خصوص کاریابی جهت مددجویان تحت حمایت، افزود: 257 نفر از مددجویان استان نیز از ابتدای امسال از طریق مراکز کاریابی و تعامل با کارفرما جذب بازار کار شده است اند که از این تعداد 212 نفر زن و مابقی مرد هستند.

قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به ارائه بسته های تشویقی به کارفرمایان به ازای ایجاد اشتغال جهت مددجویان و فرزندان مددجو، بیان کرد: کمیته امداد در قالب بسته های تشویقی، حق بیمه سهم کارفرما را در مدت دو سال جهت ایجاد انگیزه کارفرمایان و کارآفرینان جهت به کارگیری و استخدام مددجویان پرداخت می کند.

وی در خصوص شیوه پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به وسیله کمیته امداد بیان کرد:پرداخت ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما در سال نخست و ۵۰ درصد در سال دوم و همچنین پرداخت هزینه برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی کارجویان، متناسب با نیاز کارفرما پیش از شروع به کار مددجو از جمله کارها تشویقی کمیته امداد جهت کارفرمایان است.

انتهای پیام/

پرداخت 652 فقره تسهیلات اشتغالزایی از سوی کمیته امداد به مددجویان

راه‌اندازی بازارچه محصولات مددجویان امداد در مترو آزادی پایتخت

واژه های کلیدی: کمیته امداد | کارفرما | تسهیلات | ایران | اشتغال | اخبار کمیته امداد | اخیار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | علی ربیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *