خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پرداخت بیش از 167 میلیون ریال جهت برطرف سوءتغذیه کودکان زیر 6 سال

سرپرست كميته امداد شهرستان ورامين گفت: مبلغ 167 ميليون و 968 هزار ريال جهت برطرف سوءتغذيه كودکان كمتر از 6 سال تحت حمايت اين نهاد پرداخت ‌شده است.

پرداخت بیش از 167 میلیون ریال جهت برطرف سوءتغذیه کودکان زیر 6 سال

حسين فتح آبادی سرپرست كميته امداد شهرستان ورامين در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، اظهار داشت: طرح كمک به برطرف سوء تغذيه كودكان كمتر از 6 سال به وسیله کمیته امداد با نشانه ارتقای وضعيت تغذيه كودكان مبتلا به سوءتغذيه در خانوارهای نيازمند، افزايش آگاهی، نگرش و عملكرد جامعه نشانه در زمينهٔ تغذيه صحيح و رعايت تعادل و تنوع در برنامه غذايی روزانه، توسعه دانش و مهارت مادران در زمينهٔ الگوی تغذيه مناسب، همچنین تغذيه و رشد كودک در نظر گرفته ‌شده است.

وی با بیان اینکه بيش از 116 كودک كمتر از 6 سال از خدمات طرح برطرف سوء تغذيه كميته امداد شهرستان ورامين بهره مند می شوند كه 89 درصد آنان غير مددجو هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زيادی از اين كودكان تحت حمايت کمیته امداد نيستند، سياست های اين نهاد به سمتی پيش می رود كه با غربالگری و معرفی مددجويان به مراكز بهداشت و تأييد سوء تغذيه اين كودكان به وسیله مراكز بهداشت، اولويت دريافت خدمات سوء تغذيه با مددجويان تحت حمايت اين نهاد باشد.

فتح آبادی با اشاره به اینکه با اجرای اين طرح، از اختلال در رشد جسمی، تكامل مغزی و كاهش بهره هوشی این کودکان در آينده جلوگيری می‌شود، افزود: طی 3 ماهه نخست امسال بيش از 167 ميليون و 968 هزار ريال جهت برطرف سوءتغذيه 116 كودک كمتر از 6 سال خانواده‌های تحت حمايت اين نهاد پرداخت ‌شده است.

پرداخت بیش از 167 میلیون ریال جهت برطرف سوءتغذیه کودکان زیر 6 سال

سرپرست كميته امداد شهرستان ورامين در آخر تأکید کرد: ماهيانه سبد كالا به ارزش 750 هزار ريال به خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به سوء تغذيه اهدا می شود که با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد جهت اين طرح، می توانند سبد غذايی خود را تهيه کنند.

انتهای پیام/

اهدای ماهیانه سبد کالا به خانواده های دارای فرزند مبتلا به سوء تغذیه

واژه های کلیدی: کمیته امداد | خانواده | کودکان | بهداشت | خانواده | تغذيه | بهداشت | رفع سوء تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *