خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پادگان‌ها و زندان‌ها را به مراکز تفریحی تبدیل کردیم

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: عده‌ای از حد و مرز انصاف خارج هستند و می‌گویند شهرداری همه وقت خود را صرف کارها زیرساختی کرده است.

پادگان‌ها و زندان‌ها را به مراکز تفریحی تبدیل کردیم

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمدباقر قالیباف شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم بهره‌برداری همزمان از تونل و زیرگذر شهید ضربعلی زاده به همراه هفت پروژه عمرانی پایتخت که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه عده‌ای از حد و مرز انصاف خارج هستند و می‌گویند که شهرداری همه کارها خود را صرف زیرساخت‌ها کرده هست، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته به مسائلی عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و غیره توجه زیادی شده است و ولی این افراد آنها را نمی‌بینند.

وی افزود: به کسانی که کارها ما را نمی‌بینند می‌گویم: اگر چشمان غرض‌ورز خود را باز کنید و به شهر نگاهی بیاندازید متوجه می‌شوید که سالن‌های تئاتر و صندلی‌های سینما نسبت به کل تاریخ شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران چند برابر شده است است.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه شوراهای محله را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ایجاد کردیم، گفت: امروز در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بیش از 350 سرای محله مرکز فعالیت‌های فرهنگی شده است است.

پادگان‌ها و زندان‌ها را به مراکز تفریحی تبدیل کردیم

قالیباف اضافه کرد: طی سال‌های گذشته و در طول 12 سال مدیریت شهری، شهرداری تهران پادگان و زندان ها را تبدیل به مراکز فرهنگی کرده و همچنین تپه‌های عباس‌آباد را به منطقه‌ای فرهنگی و گردشگری جهت استفاده شهروندان تبدیل کرده است.

وی با اشاره به افتتاح تونل ضربعلی‌زاده گفت: این پروژه سابقه 20 ساله داشت، به همین منظور ضرورت دیدیم که این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به بعضی موارد مطرح شده است از سوی شهروندان مبنی بر اینکه احداث پروژه تونل ضربعلی زاده به منازل آنها آسیب رسانده هست، افزود: به شهردار منطقه گفتم که اگر منزلی به خاطر اجرای پروژه ما آسیب دیده باشد حتما باید جبران خسارت شود.

قالیباف با بیان اینکه 12 سال توفیق داشتم که خادم شهروندان تهرانی به خاص مناطق جنوبی پایتخت کشور عزیزمان ایران باشم، تصریح کرد: اعتقاد دارم همه ما انقلاب،‌ عزت، آزادی و استقلال را مدیون مجاهدت مردم جنوب شهر هستیم و هیچگاه یادمان نمی‌رود که آنها جهت حفظ این کشور و وطن و همچنین امنیت مردم جان خود را بدون توقعی فدا کردند.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: عده‌ای از حد و مرز انصاف خارج هستند و می‌گویند شهرداری همه وقت خود را صرف کارها زیرساختی کرده است.

وی اضافه کرد: اگر امروز این کشور به این قدرت رسیده به برکت خون شهدا و مردم مستضعف و محروم هست، به همین منظور هر کجا که باشیم مدیون مردمان محروم و مستضعفی هستیم که پای نظام ایستادند و هزینه کردند.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه در 12 سال گذشته لحظه‌ای از کار و تلاش درنگ نکردیم، گفت: تلاش کردم که با روحیه دفاع مقدس انجام وظیفه کنم.

قالیباف ادامه داد: مجموعه مدیران شهرداری تهران هر چقدر که در شهرداری مسئولیت بیشتری داشته باشند، باید کار بیشتری را انجام دهند و من این فرهنگ را از دوران دفاع مقدس تا به امروز یاد گرفتم.

وی اضافه کرد: از سال‌های گذشته تا کنون هر لحظه تلاش کردم که به ابعاد متفاوت و مباحث شهر به درستی بپردازم، به همین علت می‌گویم که پروژه‌های زیرساختی، عمرانی، خدماتی و غیره در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نسبت به یکصد سال تاریخ بلدیه در حوزه سینما، مسجد، فضای سبز، اتوبان، حسینیه و غیره بسیار زیاد کردن داشته است.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: 50 درصد از مجموعه فعالیت‌های شهرداری تهران در طول 12 سال اخیر اتفاق افتاده و این عنوان اغراق نیست.

قالیباف با تاکید بر اینکه تمام خطوط مترو شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را در این 12 سال تکمیل و به بهره‌برداری رساندیم، تصریح کرد: همچنین اتوبان‌ها را بر اساس طرح جامع به انتها رساندیم و در حوزه بافت فرسوده نیز هیچ پولی بابت جواز و جریمه دریافت نکردیم تا نوسازی بافت فرسوده هم زیاد کردن یابد.

پادگان‌ها و زندان‌ها را به مراکز تفریحی تبدیل کردیم

وی با اشاره به فاصله شمال و جنوب شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: اگرچه پرسشها زیادی در شهر باقی مانده ولی مدیریت شهری با همه بضاعت خود توانست همه پرسشها مردم را حل کند ولی باز هم به علت مشکلاتی که باقی مانده از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

در حال تکمیل…

واژه های کلیدی: محمدباقر قالیباف | شهرداری | قالیباف | پروژه | تهران | تبدیل | ایران | شهردار | تهرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *