خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وضعیت ترافیکی معابر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز تاسوعا

رئیس مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهور پایتخت، اوضاع ترافیکی معابر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز تاسوعا (همزمان با تردد دسته‌های عزاداری) را اعلام کرد.

وضعیت ترافیکی معابر شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز تاسوعا

سرهنگ رازقی مدیر مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در رابطه با اوضاع ترافیکی پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز تاسوعا اظهار داشت: در حال حاضر در خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب از بالاتر از پل صدر تا میدان قدس، ترافیک متراکم است و به رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند توصیه می شود از مسیر جایگزین استفاده کنند.

عبارات مهم : خیابان – ترافیک
وی افزود: ترافیک در خیابان مصطفی خمینی از مسیر شمال به جنوب و از تقاطع سرچشمه به سمت جنوب متراکم است و ماموران پلیس ناچار شدند در این مسیر محدودیت تردد ایجاد کنند و در مسیر شرق به غرب خیابان امیرکبیر بعد از تقاطع ری تا خیابان سرچشمه ترافیک متراکم است.

سرهنگ رازقی گفت: همچنین ترافیک در خیابان جمهوری اسلامی در مسیر غرب به شرق محدوده میدان بهارستان متراکم است.

وی افزود: ترافیک در خیابان خیام در محدوده میدان محمدیه تا خیابان 15 خرداد به علت تردد دسته‌های عزاداری متراکم است و همچنین خیابان مولوی از قبل از تقاطع تختی تا تقاطع وحدت اسلامی همین اوضاع را دارد.

سرهنگ رازقی گفت: با توجه به خلوت بودن مسیرهای بزرگراهی، به رانندگان توصیه می‌شود تا سرعت مجاز و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اعلام اوضاع ترافیکی معابر پایتخت در روز تاسوعا

واژه های کلیدی: خیابان | ترافیک | کنترل | تقاطع | ترافیک | تاسوعا | اسلامی | اخبار شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *