خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ساخت تونلی سه طبقه به طول 10 کیلومتر در میدان سپاه ، ورودی‌ها و خروجی‌های

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران پیشنهاد دادیم تونلی از میدان سپاه به سمت آزادگان به طول 10 کیلومتر در سه طبقه ساخته

ساخت تونلی سه طبقه به طول 10 کیلومتر در میدان سپاه ، ورودی‌ها و خروجی‌های

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه شهید حسین همدانی و تونل شهدای غزه که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه هر چه داریم به برکت شهدایی مانند سردار همدانی هست، اظهار داشت: از شهرداری تهران به خاطر نامگذاری این بزرگراه به نام سردار همدانی تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سردار همدانی جزء عالی ترین و نادرترین فرماندهان سپاه پاسداران بود، افزود: سردار همدانی در عین حالی که یک شخص قاطع بود ولی عالی ترین ویژگی‌ این شخص را می‌توان رئوف و مهربان بودن آن نام برد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه پایتخت کشور عزیزمان ایران یکی از کلان‌شهرهای بزرگ کشور هست، گفت: یکی از بزرگترین پرسشها شهر تهران توسعه نامتوازن آن است.

ساخت تونلی سه طبقه به طول 10 کیلومتر در میدان سپاه ، ورودی‌ها و خروجی‌های

سردار عبداللهی ادامه داد: بدون تردید این توسعه نامتوازن ناشی از عدم مدیریت هست، آیا که هر شخصی جهت کوچکترین کار هم باید از شهرستان به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیاید، به همین علت این مدیریت درست نیست و باید فکر اساسی جهت آن شود.

وی با تاکید بر اینکه به علت حجم مراجعه به شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شاهد ترافیک‌های سنگین و گسترده هستیم، تصریح کرد: بدون تردید برطرف این پرسشها به سادگی قابل حل نیست و نیاز به راهکارهای اساسی دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه بیش از85 تا 90 مورد از پروژه‌های اجرا شده است در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به وسیله قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بوده هست، گفت: در حال حاضر 65 تا 70 پروژه تا کنون به بهره‌برداری رسیده که از جمله آنها می‌توانیم به تونل نیایش کاروانسرای سنگی یک و دو پل صدر و غیره اشاره کرد.

سردار عبدالهی اضافه کرد: نزدیک به 22 تا 23 پروژه در دست اجرا است که به زودی آنها را هم به بهره‌برداری خواهیم رساند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران پیشنهاد دادیم تونلی از میدان سپاه به سمت آزادگان به طول 10 کیلومتر در سه طبقه ساخته

وی با تاکید بر اینکه ساخت تونل، بزرگراه و پل به حل پرسشها ترافیکی کمک بسیاری می‌کند، گفت: این پروژه‌ها در شرایط سخت و سخت ساخته شده، آیا که بسیاری از آنها در پرترافیک‌ترین نقاط پایتخت کشور عزیزمان ایران احداث شده است است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه ما جهت برون رفت از پرسشها ترافیکی و حفظ محیط زیست پایتخت کشور عزیزمان ایران به شورای بعدی پیشنهادهایی تحویل داده‌ایم، افزود: ورودی و خروجی‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران باید مهندسی شود، به همین منظور پیشنهاد دادیم که تونلی از میدان سپاه به سمت آزادگان با مساحت 10 کیلومتر در سه طبقه ساخته شود تا بتوانیم با این احداث از بار ترافیکی این منطقه بکاهیم.

وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با مدیریت شهری تازه نیز همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/

ساخت 90 مورد از پروژه های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به وسیله قرارگاه خاتم الانبیاء

واژه های کلیدی: خاتم الانبیاء | بزرگراه | مدیریت | پروژه | ایران | عبدالهی | خاتم الانبیا | مدیریت شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *