خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دزدی یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد ، واژگونی ماشین سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید. منزل مسکونی | آتش نشانی | ظهر امروز | خبرنگار | مصدومان | اورژانس | عروسی | حوادث

دزدی یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد ، واژگونی ماشین سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، از واژگونی ماشین سمند در محور هراز و 2 کشته ای که بر جای گذاشت تا قتل ووشوکار بندرعباسی را در این بسته خبری بخوانید.
واژگونی ماشین سمند در محور هراز و 2 کشته ای که بر جای گذاشت
سرهنگ نادر رحمانی مدیر پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ اظهار داشت: یک دستگاه ماشین سمند در ساعت 05:30 صبح امروز(پنج شنبه) در محور هراز، حدفاصل لاریجان – آمل، 200 متر بعد از تونل شماره 9 از مسیر خود واژگون شد.

عبارات مهم : منزل مسکونی – آتش نشانی

وی افزود: متاسفانه در پی وقوع این اتفاق راننده و سرنشین سواری سمند در دم جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در پايان اظهار داشت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه اتفاق در حال بررسی علت تصادف هستند.

سرقت یک میلیارد تومانی از منزل ای در عباس آباد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت، ساعت 18:00 مورخه 1396/02/21 یک فقره “سرقت به عنف منزل” در خیابان قندی به کلانتری 114 عباس اعلام شد.
در تحقیقات اولیه، از سوی سرایه دار و همسرش به مأموران اعلام شد که سه نفر تحت عنوان مأمور اداره آب و فاضلاب وارد منزل شده است و بعد از ضرب و شتم سرایه دار و بستن دست و پای وی، اقدام به تخریب گاو صندوق مالباخته در طبقه دوم و دزدی اموال با ارزش داخل آن کردند.
کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با حضور در محل دزدی اطلاع پیدا کردند که محل سرقت، ساختمانی چند طبقه است که بنا بر بیانات سرایه دار و همسرش، سارقان جهت انجام دزدی به طبقه دوم آن مراجعه کردند.
بررسی بیانات سرایه دار و همسرش مبنی بر انجام دزدی به وسیله سه سارق نیرومند هیکل در حالی در دستور کار کارآگاهان قرار داده شد که بازبینی تصویرهای به دست آمده از دوربین های مداربسته ساختمان مجاور محل دزدی و همچنین شعبه بانک ابتدای خیابان نشان داد که در ساعت اعلامی جهت سرقت، هیچگونه تصویری در خصوص تردد سه مرد در محدوده دزدی با مشخصات ارائه شده است از سوی سرایه دار وجود ندارد و سرایه دار در این مرحله دستگیر و روانه زندان شد.
دهدشت لرزید

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ به نقل از موسسه ژئوفیزیک ، ظهر امروز (پنج شنبه) و در ساعت 12:17 زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 ریشتر در دهدشت کهگیلویه و بویر احمد رخ داد .

این زمین لرزه در عمق 8 کیلومتری زمین به وقوع پیوست .

گفتنی هست، تاکنون گزارشی از وقوع خسارت مال و جانی این زمین لرزه اعلام نشده است.

تخریب 3 منزل بر اثر نشت گاز
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ شهرام مومنی معاون عملیات شرکت آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: بر اثر نشت گاز و انفجار ، 3 منزل در شهرک حمیدیان رشت تخریب شد. نبود بست و خارج شدن شلنگ اجاق گاز از لوله گاز عامل انفجار 3 منزل مسکونی شد .

مومنی افزود: شدت انفجار به حدی بود که علاوه بر تخریب ۴۰ تا ۸۰ درصدی ۳ منزل ، موجب شکستگی شیشه ها و ترک خوردگی دیوار چند منزل در اطراف محل اتفاق شد.

وی گفت: در این اتفاق 2 نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان پسری جوان است به طور سرپایی مداوا شد و مصدوم دیگر که زنی ۳۵ ساله است به علت شدت جراحات و سوختگی از ناحیه سر و صورت به بیمارستان انتقال یافت.

معاون عملیات شرکت آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با اشاره به اینکه 20 آتش نشان با 6 دستگاه خودروی اطفایی حریق و نجات به محل اتفاق اعزام شدند اعلام کرد: آتش نشانان علاوه بر ایمن سازی محل اتفاق ، قطع سامانه برق و گاز به مصدومان امداد رسانی کردند.

مومنی تصریح کرد: میزان خسارات مالی این اتفاق در دست بررسی است.

جزغاله شدن تریلی حامل بار در آتش
به گزارش گروه اجنماعی گروه تحریریه سایت؛ ظهر امروز تریلی حامل بار علوفه در شهرک دوکوهه اندیمشک،بر اثر تماس با سیم برق،در آتش سوخت. سوختن تریلی حامل بار علوفه در شهرک دوکوهه شهر اندیمشک، بر اثر تماس با سیم برق، را در این فیلن خواهید دید.
(برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید)
آتش سوزی منزل مسکونی در انزلی
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ منزل مسکونی در شهر انزلی استان گیلان، بطور ناگهانی دچار حریق شد.در فیلم زیر آتش سوزی منزل مسکونی در شهر انزلی ،تصویربرداری شده است است.
(برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید)
حادثه آتش سوزی در یک سالن عروسی
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ آتش سوزی مراسم ازدواج در زارچ چهار مصدوم برجا گذاشت.
حامد کلانتری مسوول آتش نشانی زارچ گفت: آتش سوزی چهارشنبه شب در یک تالار عروسی در این شهر، چهار مصدوم برجا گذاشت که دو نفر از آنان از نیروهای آتش نشان بودند.

حامد کلانتری افزود: آیین عروسی متعلق به اتباع خارجی بوده است.

وی اظهار داشت: این اتفاق حوالی ساعت 23 و 42 دقیقه رخ داد که نیروهای آتش نشانی و اورژانس سریع به محل اعزام شدند.

کلانتری یادآور شد: در این اتفاق حدود 15 نفر به علت استنشاق دود برخاسته از قسمت زیرزمین به طبقات فوقانی، دچار تنگی نفس و پرسشها تنفسی شدند که به وسیله اورژانس مستقر در محل اتفاق تحت درمان قرار گرفتند.

مسوول آتش نشانی زارچ گفت: در این اتفاق دو آتش نشان و دو نفر از مهمانان عروسی بعلت جراحات وارده به بیمارستان انتقال یافته شدند که دو آتش نشان مصدوم ترخیص شده است اند.

وی اظهار کرد: علت اتفاق در دست کارشناسی است ولی شواهد نشان می دهد که آتش سوزی به علت اتصال برق رخ داده است.

تعداد مهمانان عروسی افزون بر 450 نفر اعلام شده است است.

بخش زارچ با حدود 20 هزار نفر جمعیت در 15 کیلومتری مرکز یزد قرار دارد.

اتوبوس بندرعباس به شیراز واژگون شد/ ۱۱ مسافر مصدوم شدند
مسعود حاجی رجبی مدیر مرکز اورژانس لارستان در گفتگوبا خبرنگار گروه تحریریه سایت از شیراز؛ گفت: ساعت 4 و 19 دقیقه بامداد امروز با اعلام گزارش واژگونی اتوبوس حدفاصل بریز و شرفویه (روستای مسیح آباد) 3 دستگاه آمبولانس از لار و یک دستگاه از بریز به محل اتفاق اعزام شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس 25 سرنشین داشت ادامه داد: 11 نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

حاجی رجبی اظهار کرد: 7 نفر از مصدومان به مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار انتقال یافته و 4 نفر سرپایی مداوا شدند.

وی افزود: اوضاع مصدومان مطلوب گزارش شده است هست.

ووشوکار بندرعباسی به قتل رسید
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ احمد اسدی مدیر هیأت ووشوی نهاوند گفت: ووشوکار تیم شهرداری بندرعباس در جریان یک درگیری به قتل رسید. این اتفاق اول خرداد به دنبال درگیری خیابانی رخ داد که امید ظفری با ضربات چاقوی یک جوان نهاوندی دیگر به قتل رسید.

احمد اسدی با بیان اینکه امید ظفری برادر فرود ظفری قهرمان ووشو دنیا در مسابقه های کشورهای اسلامی است که طی روزهای گذشته مدال طلای مسابقه های ووشو را کسب کرده هست، اظهار کرد: امید ظفری نیز از ورزشکاران موفق استان و شهرستان در رشته ووشو بود که افتخارات بسیاری را در کارنامه دارد.

رئیس هیأت ووشوی نهاوند بیان کرد: به سوگ نشستن جامعه ورزش و ووشوی کشور و خانواده این ورزشکار در حالی است که خود را جهت استقبالی گرم از قهرمان ووشو آماده می کردند.

امید ظفری سابقه حضور در تیم شهرداری بندرعباس را دارد و در سال 93 در وزن 75 کیلوگرم موفق شد مدال طلای مسابقه های بین المللی جام وحدت و دوستی را به دست بیاورد.

سقوط سنگ بر روی کارگر قربانی گرفت
مصطفی افشار نیک مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور در گفتگو با خبرنگار گروه تحریریه سایت؛ با اعلام این خبر اظهار داشت : ظهر امروز (پنج شنبه) و در ساعت 12 اتفاق سقوط سنگ بر روی کارگر در یکی از روستاهای اطراف نیشابور رخ داد که منجر به فوت وی شد.
وی تصریح کرد: تلاش پرسنل اورژانس و آتش نشانی جهت نجات جان مصدوم بی فایده بود و به علت صدمات شدید مصدوم در صحنه جان باخت.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: منزل مسکونی | آتش نشانی | ظهر امروز | خبرنگار | مصدومان | اورژانس | عروسی | حوادث

دزدی یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد ، واژگونی ماشین سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت

دزدی یک میلیارد تومانی از خانه‌ای در عباس آباد ، واژگونی ماشین سمند در محور هراز و 2 کشته‌ای که بر جای گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *