خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هزینه مجموعه فرهنگی باغ کتاب ۲۸۰ میلیارد تومان است

معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان جهت ساخت باغ کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران هزینه شده است که ۲۲۰ میلیارد تومان آن جهت ساخت

هزینه مجموعه فرهنگی باغ کتاب ۲۸۰ میلیارد تومان است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در سیصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به مباحث مطرح شده است در خصوص کارها معاونت حمل و نقل و ترافیک، اظهار داشت: بدون شک شهرداری از تذکرات اعضای شورای شهر استفاده می‌کند.

وی خطاب به حقانی گفت: از شما درخواست دارم قبل از اینکه مطلبی خلاف واقع در شورا مطرح شود آن را با ما چک کنید، چراکه بعضی اطلاعاتی که به دست شما می رسد، نادرست است.

امانی ادامه داد: تصویر گوره خر در هیچ کجای پایتخت کشور عزیزمان ایران راه اندازی نشده و اگر این تصویر را مشاهده کردید، حسینی معاون شهردار در صحن شورا حضور می‌یابد و از شما و مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران عذرخواهی می کند.

هزینه مجموعه فرهنگی باغ کتاب ۲۸۰ میلیارد تومان است

معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه باغ کتاب پروژه بزرگ فرهنگی در خاورمیانه هست، تاکید کرد: نباید این پروژه بزرگ را با مباحث متفاوت لکه دار کرد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته از اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران درخواست شد که از محل باغ کتاب تهران دیدار کنند، تصریح کرد: با این دیدار می توانستیم گزارش پروژه را از صفر تا صد به شما تحویل دهیم.

امانی به واگذاری باغ کتاب تهران به شرکت فرهنگی و هنری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و گفت: شرکت فرهنگی و هنری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اساسنامه دارد که بر اساس آن اداره اماکن فرهنگی بر عهده این شرکت است.

وی با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته جهت احداث باغ کتاب تهران، افزود: ۲۸۰ میلیارد تومان جهت ساخت باغ کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران هزینه شده است که ۲۲۰ میلیارد تومان آن جهت ساخت ابنیه و ۶۰ میلیارد تومان نیز جهت تجهیزات باغ کتاب بوده است.

معاون شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان جهت ساخت باغ کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران هزینه شده است که ۲۲۰ میلیارد تومان آن جهت ساخت

امانی تاکید کرد: هزینه‌های باغ کتاب تهران روشن است و در این رابطه با مشکلی مواجه نیستیم و هر آنچه گفته می شود درست نیست.

انتهای پیام/

پروژه باغ کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران را با مباحث متفاوت لکه دار نکنیم

واژه های کلیدی: شورای شهر | شهرداری | پروژه | تهران | تصویر | ایران | اخبار شهری | ناصر امانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *