خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ممانعت شرکت ساماندهی شهر از ورود ماشین های مشکوک به بساط گستری در مراسم ارتحال امام (ره)

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرگفت: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از طریق کنترل مبادی ورودی بهشت زهرا (س) و گشت و نظارت بر پهنه

ممانعت شرکت ساماندهی شهر از ورود ماشین های مشکوک به بساط گستری در مراسم ارتحال امام (ره)

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛کامران زنگیشه مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهربا بیان اینکه مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در سال 96 به علت تقارن با ایام ماه مبارک رمضان تفاوت هایی با سال های گذشته دارد، اظهار داشت: مراسم از ساعت 18 روز ارتحال شروع می گردد و هماهنگی های مورد نیاز جهت توزیع افطاری در بین زائران آینده نگری شده است هست.
وی افزود: اتومبیل های گشت شرکت ساماندهی به همراه دو اکیپ زنده گیری سگ های بدون صاحب و 4 موتور گشت به همراه راکبین از امروز ، 13 خرداد ماه در محوطه ی حرم مطهر امام خمینی (ره) مستقر هستند و به این ترتیب از ورود خودروهایی که مشکوک به بساط گستری و دست فروشی هستند، ممانعت به عمل می آورند.
کامران زنگیشه افزود: انباری در منطقه ی 19 جهت اجناس ضبط شده است بساط گستران در نظر گرفته شده است است و اجناس بعد از جمع آوری به این مکان انتقال می یابد. افراد می توانند بعد از برگزاری مراسم با در دست داشتن قبوض خود به این محل مراجعه نمایند.

عبارات مهم : مراسم بزرگداشت – برگزاری مراسم

وی از هماهنگی با پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در مراسم ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران خبر داد و افزود: مقرر شد 5 دستگاه جرثقیل از ابتدای روز چهاردهم خرداد ماه درحرم مطهر مستقر شوند و خودروهایی که قصد سد معبر و دست فروشی دارند را به پارکینگ مجاور پلیس راهور در بهشت زهرا انتقال یافته نمایند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مراسم بزرگداشت | برگزاری مراسم | 13 خرداد | هماهنگی | همراه | ایران | انتقال | اخبار شهرداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *