خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

معبری در پایتخت کشور عزیزمان ایران به نام شهدای ناجا نامگذاری شد

همزمان با گرامیداشت هفته ناجا، طی مراسمی حد فاصل خیابان دکتر شریعتی تا خیابان شهید صیاد شیرازی به نام شهدای ناجا نامگذاری شد.

معبری در پایتخت کشور عزیزمان ایران به نام شهدای ناجا نامگذاری شد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ همزمان با گرامیداشت هفته ناجا، طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، شهردار، قائم مقام و جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7، حد فاصل خیابان دکتر شریعتی تا خیابان شهید صیاد شیرازی به نام شهدای ناجا نامگذاری شد.

در ابتدای این مراسم سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ضمن تقدیر از شهرداری تهران و شهرداری منطقه هفت، تصریح کرد: پلیس امروز جهت این که امنیت و آرامش را در سطوح متفاوت جامعه به آحاد مردم تقدیم کند بیش از 13 هزار شهید را در عرصه های متفاوت نظم، امنیت و انضباط تقدیم کشور کرده است.

او با اشاره به اینکه شهدای ناجا امروز گمنام هستند، گفت: در شهادت همچنان باز هست، در یکی دو روز گذشته شاید حداقل یکی دو شهید را در نقاط مرزی جهت مبارزه با قاچاقچیان و غیره تقدیم این کشور کرده ایم.

معبری در پایتخت کشور عزیزمان ایران به نام شهدای ناجا نامگذاری شد

فرمانده انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با تاکید بر اینکه پلیس امروز در کنار مردم یار و همراه آنهاست، افزود: امروز پلیس با پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا و با تعیین مسیر همراهی، همدلی، هماهنگی با آحاد جامعه جهت برقراری نظم و امنیت و انضباط در حال تلاش بی وقفه شبانه روزی هستند.

در ادامه این مراسم سمیه حاجوی شهردا منطقه ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: کارکنان نیروی انتظامی از تمامی توان و ظرفیت خود جهت زیاد کردن امنیت و آسایش مردم استفاده می کنند.

او افزود: در راه ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت جامعه خون های مطهری تقدیم شده است و اکنون شهدای نیروی انتظامی مانند نگین درخشانی بر تارک ناجا در حال درخشیدن هستند.

شهردار منطقه 7 تاکید کرد: موفقیت نیروی انتظامی در عرصه های گوناگون مرهون همراهی و همکاری خانواده های پرسنل ناجا است به همین خاطر باید از تلاش های خانواده کارکنان نیروی انتظامی بالاخص خانواده های شهدای ناجا تقدیر و قدردانی کرد.

همزمان با گرامیداشت هفته ناجا، طی مراسمی حد فاصل خیابان دکتر شریعتی تا خیابان شهید صیاد شیرازی به نام شهدای ناجا نامگذاری شد.

حاجوی با تاکید بر اینکه شهدای نیروی انتظامی شهیدان نظم و امنیت هستند، یادآور شد: شهدا و خانواده های معززشان با خدا معامله کرده اند و شهدای نیروی انتظامی از آنجا که در راه برقراری امنیت کشور جان خود را فدا کردند، جایگاه والایی دارند.

لازم به ذکر است؛در حاشیه این مراسم از مادر شهید محمد علی دولت آبادی با اهداء لوح تقدیر و گل، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نامگذاری معبری در پایتخت به نام شهدای ناجا

واژه های کلیدی: فرمانده انتظامی | نیروی انتظامی | خانواده | ایران | امنیت | اخبار ناجا | سردار اشتری | سردار رحیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *