خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

معاینه فنی خودروهای دو گانه سوز سه ماه تمدید شد

مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری شرکت شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت:‌معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز که اعتبا‌رشان به اتمام رسیده هست، سه ماه تمدید می شود.

معاینه فنی خودروهای دو گانه سوز سه ماه تمدید شد

امیر جعفرپور مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری شرکت شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: با اضطراری شدن معاینه فنی جهت خودروهای دوگانه سوز و گاز سوز از اوایل شهریور ماه، قرار شد مراکز شرکت ملی استاندارد از مخازن گاز این خودروها دیدار کنند.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد نتوانسته جهت آزمون معاینه فنی خودروهای گاز سوز اقدام کند و با توجه به گزارش های مردمی مبنی بر اتمام معاینه فنی و عدم پذیرش مراکز استاندارد ادامه داد: معاینه فنی خودروهای گاز‌سوزی که به اتمام رسیده است،به مدت سه ماه تمدید می‌شود که در این مدت باید مالکان این خودروها نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام کنند.

مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: قرار است روز شنبه جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شود و در صورتی که در این جلسه وقت تمدید معاینه فنی خودروهای گاز سوز عوض کردن کند مجددا اطلاع رسانی خواهد شد، البته نظر ما بر این است که در این جلسه معاینه فنی خودروهای دو گانه سوز تا شش ماه تمدید شود.

معاینه فنی خودروهای دو گانه سوز سه ماه تمدید شد

جعفر‌پور در آخر بیان کرد: به علت اینکه مراکز شرکت ملی استاندارد آمادگی پذیرش خودروهای گاز سوز را ندارند و با اتمام اعتبار معاینه فنی به ا‌زای هر روز، 50 هزار تومان جریمه می‌شوند، با پلیس هماهنگ شد که در این مدت خودروهای دوگانه سوز فاقد معاینه فنی، جریمه نشوند.

انتهای پیام/

مهلت معاینه فنی خودروهای دو گانه سوز سه ماه تمدید می شود

واژه های کلیدی: استاندارد | شهرداری | ترافیک | سازمان | آمادگی | شهرداری تهران | شورای شهر | محسن هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *