خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مشکل بیکاری و اشتغال جوانان در استان همدان باید برطرف شود

نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها گفت: در حال حاضر مسئله بیکاری و اشتغال در استان همدان چشم‌گیر است که باید جهت حل آن برنامه‌ریزی اساسی صورت گیرد.

مشکل بیکاری و اشتغال جوانان در استان همدان باید برطرف شود

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ زهرا سلیمی اخگر نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها در جلسه شورای عالی استان ها که امروز(پنج شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه وجود شوراها باعث رشد و توسعه هر منطقه ای می شود، اظهار داشت: با همراهی شوراها و سایر دستگاه ها مردم می توانند شهری توسعه یافته و قشنگ داشته باشند.
وی با بیان اینکه شوراها باید خود را مسئول در برابر رأی مردم که هر رأی برگ اعتمادی به آنها است بدانند، افزود: شوراها باید با جدیت و پشتکار به حل مسایل شهری و پرسشها مردم بپردازند، چراکه مردم با رأی و گزینش خود وظیفه سنگینی را در جهت آبادانی شهرها و روستاها بر دوش ما گذاشتند.

عبارات مهم : گردشگری – گردشگران

نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها با اشاره به پرسشها فراوانی مانند بیکاری و اشتغال جوانان در این استان گفت: استان همدان با داشتن پتانسیل های متعدد و ظرفیت های بالقوه هم اکنون با مشکلاتی روبرو است که باید مسئولان و مدیران در جهت حل آن ها گام های اساسی بردارند.
سلیمی اخگر با اشاره به تخلف در ساخت و ساز گفت: این عنوان شهرداری ها را زمین گیر کرده، اگرچه عدم وجود منابع درآمدی کافی و پایدار جهت اجرای بعضی از برنامه ها یکی از مهمترین دلایل این امر است.
وی با بیان اینکه همدان یکی از 13 شهر فرهنگی- تاریخی کشور هست، یادآور شد: این استان تمدنی به قدمت 3 هزار سال دارد که با برخورداری از موقعیت ممتاز از لحاظ جاذبه های طبیعی و باستانی در حال حاضر یکی از قطب های مهم گردشگری کشور به شمار می رود.
وی ادامه داد: این استان با دارا بودن بیش از 850 اثر تاریخی و فرهنگی ده ها مرکز طبیعی و اکوتوریستی و آب و هوای مناسب هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است.
نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها تاکید کرد: استان همدان نزدیک به 12 درصد تولید ناخالص جهانی در صنعت گردشگری را به خود تخصیص داده شده است داده و وجود 250 میلیون شغل در سطح دنیا را پدید آورده که می تواند زمینه مناسب جهت پیشرفت در کشور باشد.
سلیمی اخگر به جهانی شدن سفال لاله جین اشاره کرد و گفت: جهانی شدن این شهر نشان دهنده ظرفیت بالای این شهر در زمینه صنایع دستی و پشتیبانی سیاست گذاری دولت تدبیر وامید در حمایت از تولید است و همچنین جهانی شدن این شهر نشانه ای ارزشمند است که در جذب گردشگری داخلی و خارجی و صادرات سفال لاله جین می توان از آن استفاده کرد.
وی گفت: دسترسی و بزرگراه مهم ارتباطی بین مرکز استان و شهر لاله جین به طول 15 کیلومتر یکی از مسیرها و نقاط پرتردد گردشگران و مسافران است و همچنین یکی از مسیرهای پرحادثه و پرخطر استان محسوب می َشود که باید در جهت حل مسئله و چند بانده شدن آن اقدام شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: گردشگری | گردشگران | جوانان | استانی | همدان | طبیعی | بیکاری | اشتغال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *