خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دشمن های هم به انتخابات آزاد در کشورمان معترفند ، مسلما پیروز واقعی این انتخابات، ملت کشور عزیزمان ایران است

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات علاوه بر به نمایش گذاشتن همبستگی و اتحاد ملی، موجب ارتقای سطح امنیت

دشمن های هم به انتخابات آزاد در کشورمان معترفند ، مسلما پیروز واقعی این انتخابات، ملت کشور عزیزمان ایران است

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ آیت الله آملی لاریجانی مدیر قوه قضاییه بعد از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فارغ از نتیجه، مسلما پیروز واقعی این انتخابات، ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران است که با حضور خود، همبستگی، اتحاد و حمایت از نظام را نشان می دهند و ضمن خنثی ساختن توطئه های دشمن های در منطقه و جهان، سطح اقتدار و امنیت ملی را ارتقا می بخشند.
رئیس دستگاه قضایی افزود: امروز دشمن های ما هم اعتراف می کنند که در جمهوری اسلامی، مردم با وجود همه فشارها و تحریم ها پای نظام ایستاده اند و بنا به تعبیر آن ها یک روند دموکراتیک در کشورمان برقرار است و مردم آزادانه رای می دهند.

عبارات مهم : قوه قضاییه – لاریجانی

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه علاوه بر حضور در انتخابات، گزینش اصلح نیز مولفه بسیار مهمی جهت پیشرفت کشور هست، تصریح کرد: ان شاءالله مردم شریف کشور عزیزمان ایران مانند هر لحظه با بصیرت، هوشیاری، تامل و دقت، فرد اصلح را جهت اداره قوه مجریه و همچنین افراد اصلح را جهت عضویت در شوراهای اسلامی شهر و دِه گزینش کنند تا شاهد پیشرفت و اقتدار هر چه زیاد کشور باشیم.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه حضور در انتخابات، یک عمل عبادی به شمار می آید و باید با نیت خالص انجام گیرد، ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و به خاص صدا و سیما، جهت همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات آرزوی توفیق کرد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: قوه قضاییه | لاریجانی | انتخابات | ایران | اسلامی | اخبار قوه قضاییه | رئیس قوه قضاییه | آیت الله آملی لاریجانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *