خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مسافرگیری در ایستگاه تجریش روز جمعه از ساعت 8 صبح شروع می‌شود

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه گفت:مسافرگیری در ایستگاه مترو تجریش روز جمعه 23 تیرماه از ساعت ۸ صبح شروع می‌شود.

مسافرگیری در ایستگاه تجریش روز جمعه از ساعت 8 صبح شروع می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه اظهار داشت: به علت انجام پاره ای از تعمیرات در ايستگاه مترو تجريش مسافرگيری در روز جمعه 23 تیرماه از ساعت 8 صبح شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه مهندسان و کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران از پنج‌شنبه شب، بعد پايان ساعت مسافرگيری كار خود را جهت انجام این تعمیرات شروع می‌کنند، افزود: تلاش بر این است که با اتمام سریعتر این کار مسافرگیری از همان ابتدای صبح انجام شود ولی با توجه به حجم کار آینده نگری شده است که این ایستگاه کار خود را از ساعت ۸ شروع کند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه تصریح کرد: سایر ایستگاه‌های خط یک مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران ابتدای صبح جمعه و طبق برنامه سرویس‌دهی خود را شروع می‌کنند و مسافران ایستگاه مترو تجریش حدفاصل ساعت ۶ تا ۸ صبح می‌توانند از ايستگاه قيطريه تردد كنند.

مسافرگیری در ایستگاه تجریش روز جمعه از ساعت 8 صبح شروع می‌شود

گفتنی هست؛ قرار است سكوی غربی ايستگاه به بهره برداری برسد، اين در حالی است كه در ايستگاه مترو تجريش فقط از روی يک سكو مسافران قطار تخليه و مجددا به مقصد كهريزک سوار می‌شوند.

انتهای پیام/

بهره برداری از سکوی غربی ایستگاه مترو تجریش در آینده ای نزدیک

واژه های کلیدی: تعمیرات | ایستگاه | ايستگاه | مسافران | ایران | اخبار شهری | احسان مقدم | مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *