خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دیگر نمی توانند آمار اعتیاد را بپیچانند ، مسئولان آمار معتادان را میلیونی خط می زدند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مساله اعتیاد در گذشته به گونه‌ای بود که افراد اوج دستی تعداد معتادان را میلیونی خط می زدند تا آمار آن

دیگر نمی توانند آمار اعتیاد را بپیچانند ، مسئولان آمار معتادان را میلیونی خط می زدند

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایشی که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه ابزارهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در مقابله با جرم و اعتیاد کارآمد عمل نکرده اند، اظهار کرد: متاسفانه اعتیاد مساله ای جهانی است و در مطالعاتی که دانشمندان دنیا انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که انگیزه‌های اقتصادی در آن دخیل است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: امروز انگیزه‌های اجتماعی در گسترش پدیده اعتیاد با سال‌های گذشته عوض کردن کرده هست، آیا که دیگر طبقات اجتماعی، تحصیلات در این مساله دخیل نیست.

ربیعی با بیان اینکه در گذشته مصرف مواد به محله های خاصی محدود بود، ولی متاسفانه بعد از گذشت 30 سال در تمام مناطق رواج پیدا کرده هست، ادامه داد: رابطه معنا داری بین محل سکونت و تحصیل با اعتیاد وجود ندارد آیا که این روابط سنتی عوض کردن کرده است.

دیگر نمی توانند آمار اعتیاد را بپیچانند ، مسئولان آمار معتادان را میلیونی خط می زدند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروزه فرد معتاد به خود و جامعه اعتماد ندارد در این صورت بیشترین آسیب را مجبور می شود.

وی افزود: مساله اعتیاد در گذشته به گونه‌ای بود که افراد اوج دستی تعداد معتادان را میلیونی خط می زدند تا آمار آن کم کردن پیدا کند ولی امروز دیگر نمی‌توانند آمار اعتیاد را بپیچانند.

در حال تکمیل…

واژه های کلیدی: وزیر تعاون | علی ربیعی | اعتیاد | میلیونی | اقتصادی | معتاد | انگیزه | اعتماد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *