خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مرگ صدها عروس دریایی براثر گرمای هوا

مدیرکل زیست بوم دریایی شرکت حفاظت محیط زیست علت فوت عروس های دریایی را گرمای هوا و زیاد کردن مواد مغذی در دریا اعلام کرد.

مرگ صدها عروس دریایی براثر گرمای هوا

داود میرشکار مدیرکل زیست بوم دریایی شرکت حفاظت محیط زیست در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛با اشاره به مرگ صدها عروس دریایی در سواحل بندرعباس اظهار کرد:زاد و ولد عروس های دریایی به علت گرمای هوا و زیاد کردن مواد مغذی در دریا زیاد کردن می یابد.

وی با بیان اینکه در این فصل سال، عروس های دریایی شروع به تکثیرمی کنند، افزود:زمانی که تعداد گونه های عروس دریایی زیاد کردن می یابد،این گونه ها به ساحل نزدیک و با امواج به سمت خشکی می آیند.به همین علت زمانی که به ساحل می رسند، دیگر نمی توانند به دریا بازگردند که این موضوع، باعث مرگشان می شود و ما هرساله شاهد فوت عروس های دریایی در سواحل بندرعباس هستیم.

وی با بیان اینکه تقریبا دوسالی است که در خلیج فارس ما شاهد فوت عروس های دریایی هستیم،گفت:ما در خلیج چابهار نیز شاهد فوت این گونه بوده ایم، در مجموع، هرساله فوت عروس های دریایی را به علت عوض کردن اقلیم در کره زمین شاهد هستیم.

مرگ صدها عروس دریایی براثر گرمای هوا

مدیر کل زیست بوم دریایی شرکت حفاظت محیط زیست گفت: از ریختن پساب های شهری ، زهاب های کشاورزی وفاضلاب های صنعتی به دریا جلوگیری کنیم تا مواد مغذی در دریا باعث آسیب رساندن به زیستمندان دریایی نشود.

میرشکار با اشاره به اهمیت همکاری جهانی جهت کم کردن گازهای گلخانه ای به منظور جلوگیری از گرمای دنیا اظهار کرد: همکاری جهانی در کم کردن تولید گاز co2 و گازهای گلخانه ای از جمله مواردی است که کشورهای دنیا باید تصمیم گیری کنند تا این گازها کم کردن یابد و شاهد زیاد کردن بیش از حد درجه حرارت زمین نشویم.

انتهای پیام/

مرگ عروس های دریایی در سواحل بندرعباس

مدیرکل زیست بوم دریایی شرکت حفاظت محیط زیست علت فوت عروس های دریایی را گرمای هوا و زیاد کردن مواد مغذی در دریا اعلام کرد.

واژه های کلیدی: بندرعباس | گلخانه | دریایی | جلوگیری | همکاری | اخبار محیط زیست | گازهای گلخانه ای | گرمای زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *