خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مرحوم آیت الله هاشمی هر لحظه جهت آبادانی کشور عزیزمان ایران تلاش کرد

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی هر لحظه جهت آبادانی کشور عزیزمان ایران تلاش کرد و هیچگاه دست از مبارزه بر نداشت.

مرحوم آیت الله هاشمی هر لحظه جهت آبادانی کشور عزیزمان ایران تلاش کرد

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محسن هاشمی، فرزند مرحوم‌آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم نام‌گذاری بزرگراه نیایش به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی که امروز در ایوان شمس برگزار شد، با بیان اینکه افرادی مانند شهید محسن‌حججی سنبل مبارزه با داعش هستند، اظهار داشت: روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به تمام مردم تبریک می‌گویم.

وی ضمن‌تشکر از شورای چهارم و شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به خاطر نام گذاری این بزرگراه به نام‌پدر بزرگوارشان افزود: اخلاق خوش آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ورد زبان همه است و اعتبار ما هر چه است از ایشان است.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی از 41 سالگی که دِه را به سمت قم ترک کرد همواره جهت سعادت و آبادانی کشور عزیزمان ایران تلاش و مبارزه می‌کرد، گفت: همه دوستان آیت‌الله هاشمی معتقدند اگر ایشان در حوزه می‌ماند و به دروس علمی می‌پرداخت الان مقام بسیار عالی داشت، ولی آیت‌الله هاشمی جهت حفظ مسئولیت و جهت گریز از ساواک، قم را به سمت پایتخت کشور عزیزمان ایران ترک کرد و تقریبا 50 سال در پایتخت کشور عزیزمان ایران سکونت داشت.

مرحوم آیت الله هاشمی هر لحظه جهت آبادانی کشور عزیزمان ایران تلاش کرد

هاشمی با تاکید بر اینکه امروز نام یک خیابان به نام یک شهروند مسئولیت‌پذیر تهرانی می‌شود، تصریح کرد: هیچ گاه پرسشها و پرسشها شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از دید آیت‌الله هاشمی پنهان نبود و زمانی که در مجلس حضور داشتند مجمع نمایندگان پایتخت کشور عزیزمان ایران را تشکیل دادند تا بتوانند پرسشها پایتخت کشور عزیزمان ایران را بررسی و جهت آن تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه از مهمترین کارها این مجمع متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، یادآور شد: مترو امروز یکی از بزرگترین پرسشها پایتخت کشور عزیزمان ایران را حل کرده است.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: همچنین این مجمع به فاضلاب و جمع‌آوری آب‌های سطحی در پایتخت کشور عزیزمان ایران توجه داشت و با کمک دولت‌وقت این پرسشها را دنبال کرد تا بتواند پرسشها را کم کردن دهد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی تا آخر عمر اهتمام زیادی به آبادانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران داشت، گفت: حضور چند میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان نشان از قدرشناسی مردم نسبت به این بزرگوار بود.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی هر لحظه جهت آبادانی کشور عزیزمان ایران تلاش کرد و هیچگاه دست از مبارزه بر نداشت.

هاشمی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی علاقه وافری به اعتدال و میانه‌روی و همچنین توجه به پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران داشت، افزود: از شهردار تهران که 21 سال در این شهر زحمت کشیدند تقدیر می‌کنم و امیدوارم آبادانی و پیشرفت در پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: هاشمی رفسنجانی | شهردار تهران | محسن هاشمی | بزرگراه | رفسنجانی | فرزند | ایران | شهردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *