خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترافیک سنگین در محور کرج به چالوس ، محدودیت های ترافیکی در بزرگراه های کشور تا روز شنبه

براساس آخرین گزارش مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، ترافیک در محور کرج به چالوس سنگین است.

ترافیک سنگین در محور کرج به چالوس ، محدودیت های ترافیکی در بزرگراه های کشور تا روز شنبه

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در حال حاضر در آزادراه کرج-تهران در بعضی مقاطع ترافیک نیمه سنگین و در محور کرج به چالوس در ابتدای مسیر در محدوده بیلقان ترافیک سنگین هست. همچنین در محور پایتخت کشور عزیزمان ایران به آمل در محدوده پلور تا گزنک ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورهای مهم کشور تردد به صورت روان در جریان است و تاکنون بارش و یا مداخلات هوا خاصی مشاهده و یا گزارش نشده است.

محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه(11 شهریور ماه)

1-محوركندوان:

عبارات مهم : ترافیک – ممنوع
تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

2-محور هراز:

تردد تمامی تريلرها کماکان ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا 22 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه در محل،تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 22 روز جمعه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) يكطرفه خواهدبود.

تردد تمام كاميون‌ها وكاميونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و يا فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنين از ساعت 8ا تا 24 روزهای پنج‌شنبه، جمعه از محور هراز ممنوع است.

ترافیک سنگین در محور کرج به چالوس ، محدودیت های ترافیکی در بزرگراه های کشور تا روز شنبه

3-محورفيروزكوه:

تردد تمامی تريلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از پایتخت کشور عزیزمان ایران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور فرعی شمشک-ديزين تا اطلاع بعدی مسدود است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ترافیک | ممنوع | انواع | ترافیک | مرکز کنترل ترافیک راه های کشور | پلیس راه کشور | ترافیک سنگین و نیمه سنگین | محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *