خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تأثیر تبلیغات شهری در مترو بر فرهنگ شهروندی ، مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران روزانه پذیرای 3 میلیون مسافر است

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تبلیغات شهری در مترو یکی از موثرترین ابزارها در ایجاد فرهنگ شهروندی است و به وسیله آن می‌توان بسیاری از معضلات شهری را حل کرد.

تأثیر تبلیغات شهری در مترو بر فرهنگ شهروندی ، مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران روزانه پذیرای 3 میلیون مسافر است

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛با اشاره به اینکه ایستگاه مترو امام خمینی(ره) با تردد روزانه نیم میلیون مسافر جزء ایستگاه‌های پر ازدحام مترو شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، اظهار کرد: با توجه به اینکه حجم زیادی از مسافران مترو ساکن استان البرز هستند و از ایستگاه‌های مترو پانزده خرداد و صادقیه جهت تردد خود استفاده می‌کنند، این ایستگاه‌ها پر تردد هستند، البته برخی ایستگاه‌های خط یک مترو از جمله شهرری و حرم امام خمینی(ره) نیز در بعضی از مناسبت‌های مذهبی بیشترین تردد را دارند.

وی ادامه داد: بعضی ایستگاه‌های مترو از جمله شهید همت با توجه به اینکه در منطقه پر ازدحام شهر قرار دارد، ولی به علت ضعف دسترسی از تردد کمتر مسافر برخودار است.

احمدی بافنده راجع به اثر بخشی تبلیغات شهری در ایستگاه‌های مترو تاکید کرد: با توجه به اینکه مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران روزانه پذیرای 3 میلیون مسافر هست، از این رو به منظور تاثیرگذاری زیاد پیام‌های محیط زیستی نیازمند تکرار آن‌ها جهت مخاطبان هستیم تا به طور روزانه برابر چشمان آن‌ها قرار گیرد، در نتیجه مترو عالی ترین مکان جهت تحقق این امر است.

تأثیر تبلیغات شهری در مترو بر فرهنگ شهروندی ، مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران روزانه پذیرای 3 میلیون مسافر است

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه تبلیغات شهری یکی از موثرترین و مهم‌ترین ابزارها در ایجاد فرهنگ شهروندی است و می‌توان با استفاده از این ظرفیت و جلب همکاری شهروندان در جهت حل پرسشها شهری اقدام کرد، اضافه کرد: جهت رسیدن به این نشانه نیازمند تکرار و استمرار پیام‌ها از طریق تبلیغات شهری هستیم و بر این اساس ضرورت دارد تا ستاد محیط زیست شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران پیام‌های محیط زیستی خود را در دوره‌های مشخص تکرار کند تا بتوانیم با فرهنگسازی و عوض کردن باورهای غلط این معضلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تبلیغات شهری | احمدی بافنده | ازدحام مترو | ایستگاه | استفاده | روزانه | مسافران | مسافر | فرهنگ | ایران | پذیرای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *