خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توسعه مترو تنها راه کنترل ترافیک کلانشهرها ، مترو پایتخت کشور عزیزمان ایر

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران تا آخر سال ۹۶ جایگاه نهم دنیا را از لحاظ طول خط به خود تخصیص داده شده است می‌دهد.

توسعه مترو تنها راه کنترل ترافیک کلانشهرها ، مترو پایتخت کشور عزیزمان ایر

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛با بیان اینکه ثبت کنسرسیوم تشکیل شده است از سوی دولت به عنوان منبع تامین کننده یکپارچه سازی سیستم مترو در کل کشور هست، اظهار داشت: مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران تا آخر سال 96 جایگاه نهم دنیا را از لحاظ طول خط به خود تخصیص داده شده است می دهد که این روند رو به گسترش نه تنها در مترو تهران، بلکه در مترو دیگر کلانشهرهای کشور بازار بزرگ و مطمئنی را جهت تولیدکنندگان داخلی به وجود آورده است.

وی گسترش حمل و نقل ریلی را لازمه توسعه پایدار دانست و افزود: یک رام قطار مترو می تواند یک هزار و 125 برابر یک ماشین شخصی جابجایی مسافر انجام دهد که این آمار نشان می دهد تنها راه حل کنترل ترافیک کلانشهرها توسعه مترو است.

احمدی بافنده با اشاره به اینکه صنعت مترو جزء صنعت های تک و جوان بوده که آینده ای بی نظیر در انتظار آن هست، اضافه کرد: کیفیت و استاندارد قطعات مترو بسیار مهم است و نمی‌توانیم با جان مردم بازی کنیم، از این رو باید جهت تولید قطعات مرغوب تر میان تولیدکنندگان در کشور یکپارچه سازی صورت گیرد.

توسعه مترو تنها راه کنترل ترافیک کلانشهرها ، مترو پایتخت کشور عزیزمان ایر

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر خاطر نشان کرد: سرعت و سرفاصله مترو حتی قابل مقایسه با راه آهن هم نیست، لیکن هر 4 دقیقه یکبار، یک قطار با چندینه هزار مسافر وارد ناوگان می‌شود‌، بنابراین این صنعت جهت قوت گرفتن، نیازمند توجه زیاد دولت و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

انتهای پیام/

مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران از لحاظ طول خط جایگاه نهم دنیا را دارد

واژه های کلیدی: احمدی بافنده | استاندارد | ترافیک | کنترل | مسافر | قطعات | ایران | حمل و نقل ریلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *