خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مابه التفاوت پرداختی فروردين مستمری بگيران ٣٠ تير واريز می شود

مدير عامل شرکت تامين اجتماعی گفت:مابه التفاوت پرداختی فروردين مستمری بگيران ٣٠ تير واريز می شود.

مابه التفاوت پرداختی فروردين مستمری بگيران ٣٠ تير واريز می شود

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سید تقی نوربخش مديرعامل شرکت تامين اجتماعی در نشست خبری صبحگاه امروز شنبه كه به مناسبت هفته بزرگداشت تامين اجتماعی برگزار شد، اظهار كرد: شرکت تامين اجتماعی در ٢٥ تير ماه سال ١٣٥٤ با تصويب قانون جايگاه خود را تثبيت كرد.

وی در ادامه افزود: در هفته تامين اجتماعی ٥٨ پروژه در ١٧ استان افتتاح خواهد شد.

مدير عامل شرکت تامين اجتماعی گفت:مابه التفاوت پرداختی فروردين مستمری بگيران ٣٠ تير ماه واريز می شود.

مابه التفاوت پرداختی فروردين مستمری بگيران ٣٠ تير واريز می شود

وی با بیان اینکه ۵ پروژه بیمه‌ای در ۵ شعبه تازه همچون شهرهای اهواز، سمنان و غیره افتتاح خواهد شد، گفت: مورد نیاز به ذکر است ۵ مرکز تازه تأمین اجتماعی در شهرهایی نظیر اهواز و تربت حیدریه، و پروژه‌های متعددی جهت بازسازی و نوسازی مراکز درمانی افتتاح خواهد شد.

افتتاح پروژه هتل همای مشهد همزمان با هفته تامین اجتماعی

نوربخش با بیان اینکه پروژه خلیج فارس که ۴۹ درصد آن متعلق به شرکت تأمین اجتماعی است به‌عنوان یک افتخار ملی جهت ما محسوب می‌شود، بیان کرد: پروژه هتل همای مشهد که ۱۴ سال به شکل راکد باقی مانده بود در هفته تأمین اجتماعی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتباط مؤثری در طی یک سال گذشته (۹۵ تا ۹۶) با مراکز انجام شده است است و می‌توان در این راستا به از بین بردن دفترچه تأمین اجتماعی در مراکز تأمین مستقیم شرکت اشاره کرد، گفت: یک سوم خدمات درمانی در این شرکت انجام می‌شود و ۴ ماه از افتتاح این طرح گذشته و در حال حاضر ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: اجرای بیمه ایرانیان خارج از کشور در یک سال گذشته اتفاق خوبی بود که در این راستا به بیمه اتباع خارجی داخل کشور و ایرانیان خارج از کشور اقدام شد. همچنین تأثیرگذاری جدی در قانون برنامه ششم مجلس مبنی بر تسویه کامل بدهی‌های کامل دولت به شرکت تأمین اجتماعی از جمله این کارها است که بر این اساس ۵۰۰۰ میلیارد تومان بدهی دولت به شرکت تأمین اجتماعی در طی ۵ سال پرداخت خواهد شد.

مدير عامل شرکت تامين اجتماعی گفت:مابه التفاوت پرداختی فروردين مستمری بگيران ٣٠ تير واريز می شود.

نوربخش تاکید کرد: گزینش شرکت تأمین اجتماعی به‌عنوان نایب مدیر مجمع عمومی یکی از افتخارات مهم کشور عزیزمان ایران در عرصه بین‌الملل محسوب می‌شود.

مدیر عامل شرکت تأمین اجتماعی گفت: این شرکت به تمام تعهدات خود در جهت پرداخت مستمری بیمه بیکاری عمل کرده هست، همچنین در سال ۹۶ برای زیاد کردن پایه حقوق حداقل‌بگیری‌ها ۱۴. ۵ درصد و سایر سطوح ۱۲. ۵ درصد اقدام شده است است.

انتهای پیام/

افزایش پایه حقوق حداقل بگیری ها در سال 96

مابه التفاوت پرداختی فروردين مستمری بگيران ٣٠ تير واريز می شود

واژه های کلیدی: ایرانیان | پروژه | اهواز | هفته تامین اجتماعی | اخبار تامین اجتماعی | سید تقی نوربخش |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *