خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

لزوم کنترل رفتارهای حزبی و گروهی کارکنان در کمیته امداد

رئیس کمیته امداد گفت: هر تخلف کوچکی در کمیته امداد می‌تواند بازتاب گسترده‌ای داشته باشد بر همین اساس در این نهاد اجازه واکنش‌ها حزبی به مدیران و کارکنان داده نمی‌شود.

لزوم کنترل رفتارهای حزبی و گروهی کارکنان در کمیته امداد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سید پرویز فتاح، با اشاره به ضرورت حرکت حراست کمیته امداد به سمت واکنش‌ها و اخلاق های اسلامی بر ایجاد تحولی عظیم در این نهاد تاکید کرد و گفت: تلاش ما این است که سطح کمیته امداد در اذهان عمومی ارتقا پیدا کند که رسیدن به این نشانه جز با کارها اعتمادساز و توجه به حراست از سرمایه اجتماعی شرکت امکان پذیر نیست.

فتاح با بیان اینکه در صورت مشاهده رفتارهای نادرست همکاران و مددکاران با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد باید برخورد قاطع داشته باشیم،گفت: همه ما باید نسبت به حراست از کمیته امداد حساس باشیم، آیا که با توجه به مردمی بودن این نهاد، مردم هم انتظارشان از ما همین است و به این علت باید در برابر تخلفات برخورد قاطع داشته باشیم.

وی همسو بودن کارکنان و مدیران کمیته امداد با اهداف این نهاد را امری مورد نیاز دانست و گفت: مدیریت بدون قاطعیت معنا پیدا نمی کند و با توجه به اینکه حراست بخش مهمی از مدیریت کمیته امداد محسوب می شود این قاطعیت باید بیش از پیش نمایان شود.

لزوم کنترل رفتارهای حزبی و گروهی کارکنان در کمیته امداد

فتاح یکی از وظایف حراست را کنترل رفتارهای حزبی و گروهی میان کارکنان کمیته امداد دانست و بیان کرد: هر تخلف کوچکی در کمیته امداد می‌تواند بازتاب گسترده‌ای داشته باشد بر همین اساس همانند وقت انتخابات در این نهاد اجازه واکنش‌ها حزبی به مدیران و کارکنان داده نمی‌شود.

وی وظیفه حراست را حفاظت، صیانت و ارشاد کارکنان و مخاطبان کمیته امداد در برابر آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی بیان کرد و گفت: حراست کمیته امداد باید نقاط آسیب پذیر را بشناسد و در صدد برطرف آن تلاش کند.

رئیس کمیته امدادبا بیان اینکه حراست باید هر لحظه ارزش و آبروی مددجویان را درنظر بگیرد و در صورت مشاهده اشتباه و مشکلی با ظرافت و درایت مورد نیاز از مسئولان ذیربط عنوان را پیگیری کند خطاب به نیروهای حراستی گفت: اجازه ندهید فرد یا افرادی بر کارها و تخلفات خود سرپوش بگذارند آیا که در صورت مشاهده با متخلفان برخورد جدی می شود.

وی به عنوان امانتداری نیروهای حراست کمیته امداد اشاره کرد و گفت: نقش حراست نقش امانتدارانی است که امانت مردم را به دست صاحبانشان می رساند از این رو صیانت از منابع مادی و معنوی کمیته امداد وظیفه همه است که حراست در این امر با دقت بیشتری ایفای نقش می کند.

رئیس کمیته امداد گفت: هر تخلف کوچکی در کمیته امداد می‌تواند بازتاب گسترده‌ای داشته باشد بر همین اساس در این نهاد اجازه واکنش‌ها حزبی به مدیران و کارکنان داده نمی‌شود.

فتاح در نظر گرفتن شرایط استانهای متفاوت در تهیه نسخه حراستی جهت هر منطقه را مهم دانست و بیان کرد: استانهای ما در شرایط مختلفی قرار دارند که در این رابطه باید حراست هر استان مطابق شرایط خاص هر استان دیده شود.

وی به ملاک های ارزیابی کمیته امداد اشاره کرد و گفت : نگاه مردم، مددجویان و نظر دفتر مقام معظم رهبری در زمینه عملکرد کمیته امداد سه شاخص مهم ارزیابی این نهاد محسوب می شود.

انتهای پیام/

منع رفتارهای حزبی در کمیته امداد

واژه های کلیدی: رئیس کمیته امداد | کمیته امداد | برخورد قاطع | مشاهده | مدیریت | تخلفات | برخورد | اخبار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *