خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید از ظرفیت جوانان و بانوان شایسته و توانمند در این دوره از انتصابات استفاده کنیم.

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در بنیاد شهید

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از تلاشگران نمونه عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و خادمان جامعه شاهد و ایثارگر که امروز(یکشنبه) برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: باید از بانوان در این دوره از انتصابات استفاده کرده و افرادی که شایسته هستند در اداره امور به کار گرفته شوند که در این راستا از ظرفیت نسل جوان به خاص بانوان استفاده خواهیم کرد، لیکن همگی باید دست به دست هم دهیم و بنیادشهید را در پیشبرد اهداف یاری کنیم.

وی با بیان اینکه چهار سال دولت یازدهم را پشت سر گذاشتیم و شروع دوره دوازدهم نیز مقارن با هفته دولت شد، عنوان کرد: میدان کار در بنیادشهید باید به بانوان و جوانان شایسته و توانمند واگذار شود، همچنین باید نسبت به جوانگرایی کار کنیم.

حجت الاسلام شهیدی خاطرنشان کرد: میزها باید در اختیار جوانان باشد و نباید افرادی که جهت بنیادشهید کار کرده اند ناراحت شوند و باید میدان کار در این نهاد به جوانان و بانوان شایسته و توانمند واگذار شود.

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید تأکید کرد: بنیاد شهید در چهار سال گذشته با پرسشها زیادی روبه رو بود و با این وجود برنامه ای در سه وقت کوتاه، میان و بلندمدت تدوین شد که نتایجی هم در این مدت داشت، همچنین در این مدت به موفقیت هایی نیز دست یافته ایم.

وی یادآور شد: امروز همه اعتراف دارند آرامشی در بنیادشهید به وجود آمده که توانسته موفقیت هایی را در رابطه با درمان، معوقات، مسکن و اشتغال بوجود آورد، البته معوقات سال ٩٥ ایثارگران باقی مانده که تلاش جهت پرداخت آنها در حال انجام است.

حجت الاسلام شهیدی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده است که بنیادشهید خوب کار کرده و این حاصل تلاش همه کارمندان این نهاد است و ما در حال حاضر وظیفه داریم تا گام های بلندتری را برداریم.

رئیس بنیاد شهید با اشاره به اینکه ما باید جهت شایسته سالاری، اشتغال ایثارگران، اجرای برنامه ششم توسعه و دیگر پرسشها ایثارگران و خانواده های شهدا تلاش کنیم، گفت: در حوزه تعاون، درمان و پژوهش اقداماتی صورت می گیرد که این خدمات کم است و باید زیاد شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید از ظرفیت جوانان و بانوان شایسته و توانمند در این دوره از انتصابات استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: تلاش می کنیم که پرسشها ایثارگران و خانواده های شهدا را حل کنیم، البته باید اخلاق مداری ملاک کار کارکنان بنیاد شهید جهت ارائه خدمت به ایثارگران باشد.

در آخر منصور میرمرادی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیادشهید گفت: بیش از ١١ هزار شهید کارمند در کشور در کارنامه دولت ثبت شده است و امروز از ٦٠ نفر از کارمندان نمونه بنیادشهید و تعدادی از ادارات بنیادشهید در کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/

ثبت 11 هزار شهید کارمند در کارنامه دولت

واژه های کلیدی: ایثارگران | خانواده | استفاده | کارمند | جوانان | کارمند | اخبار بنیاد شهید | دولت دوازدهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *