خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قاتل دستگیر شد ، قتل پدر با ضربات چاقوی پسر معتاد

پسری معتاد در اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل پدرش کرده و از محل حاثه متواری شده است بود، که ۲ ماه بعد از اتفاق در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

قاتل دستگیر شد ، قتل پدر با ضربات چاقوی پسر معتاد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ ۱۲ مرداد ماه فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: داخل منزل اش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و نیاز به کمک دارد.

بلافاصله با دریافت نشانی فرد تماس گیرنده در منطقه لویزان – خیابان شهید فرشادی، عنوان به کلانتری ۱۰۲ پاسداران اعلام و همزمان، مأموران کلانتری ۱۰۲ به همراه تیم اورژانس در محل حاضر شدند.

با ورود مأموران به داخل یک منزل مسکونی، پیرمردی ضمن معرفی خود به نام “ذبیح الله” (متولد ۱۳۲۰) در اظهاراتی کوتاه به مأمورین اعلام کرد که از سوی پسرش به نام مجید (متولد ۱۳۶۳) مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.

قاتل دستگیر شد ، قتل پدر با ضربات چاقوی پسر معتاد

با وجود انتقال “ذبیح الله. ر” به بیمارستان و انجام کارها درمانی، ۱۳ مرداد به کلانتری ۱۰۲ پاسداران اعلام شد که این شخص به علت خونریزی و جراحت‌های شدید ناشی از اصابت جسم تیز به قسمت‌های متفاوت بدن (کمر، کتف و گردن) فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان “قتل عمـد” و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت پیگیری در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام تحقیق از خانواده مقتول اطلاع پیدا کردند که “مجید” اعتیاد شدیدی به مصرف مواد مخدر دارد و یک بار نیز پدرش او را به قصد ترک مصرف موادمخدر به کمپ ترک اعتیاد انتقال یافته کرده، بعد از آن و به واسطه ادامه اعتیاد مجید به مصرف موادمخدر، اختلاف شدیدی بین پدر و پسر ایجاد شده است بود.

با توجه به بلامکان بودن “مجید”، کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد مجید در محدوده خیابان جشنواره در شرق پایتخت کشور عزیزمان ایران شده، این محل را تحت مراقبت‌های نامحسوس پلیسی قرار داده و آخر در ساعت ۲۳ دوشنبه ۱۰ مهرماه مجید در همان بیانات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت و ضرب و جرح شدید پدرش با سلاح سرد اعتراف کرد و در خصوص روز اتفاق به کارآگاهان گفت: روز اتفاق ناگهان پدرم شروع به مسخره کردن من کرد. من نیز چاقو کشیده و چند ضربه چاقو به او زده و به سرعت از منزل خارج شدم.

پسری معتاد در اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل پدرش کرده و از محل حاثه متواری شده است بود، که ۲ ماه بعد از اتفاق در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

مرگ پدر با ضربات چاقوی پسر معتاد در لویزان

واژه های کلیدی: ترک اعتیاد | پلیس آگاهی | اعتیاد | تحقیقات | ایران | اداره | پرونده | انتقال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *