خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قاتل معتاد متواری است ، قتل همسر به علت بیکاری

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ ساعت 7 بعدازظهر 17 آبان ماه جاری مأموران کلانتری 115 رازی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن جوانی داخل منزلش در خیابان هلال‌احمر به قتل رسیده است.

قاتل معتاد متواری است ، قتل همسر به علت بیکاری

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ ساعت 7 بعدازظهر 17 آبان ماه جاری مأموران کلانتری 115 رازی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن جوانی داخل منزلش در خیابان هلال‌احمر به قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر، محسن مدیرروستا؛ بازپرس خاص قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم که طبقه چهارم آپارتمان مسکونی بود، حاضر شده است و مشغول تحقیقات راجع به این پرونده شدند.

شواهد اولیه نشان داد مقتول زن سی و پنج ساله‌ای است که داخل حمام منزل با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده، حدود دو ساعت از وقت فوت وی می‌گذرد و پسر دوازده ساله مقتول بعد از ورود به خانه، با جسد مادرش مواجه شده است و پلیس را در جریان قرار داده است.

قاتل معتاد متواری است ، قتل همسر به علت بیکاری

تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود که شوهر مقتول مدتها به خاطر اعتیاد به موادمخدر بدون کار بود و مقتول با کار کردن در یک شرکت هزینه‌های زندگی را پرداخت می‌کرده است همچنین مشخص شد که شوهر مقتول با همسرش اختلافاتی داشته و بعد از این اتفاق متواری شده است است.

سرانجام با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران جسد مقتول جهت بررسی زیاد به پزشکی قانونی انتقال یافته شد و تحقیقات راجع به این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

قتل زن جوان با ضربات متعدد چاقو در حمام خانه

واژه های کلیدی: قانونی | تحقیقات | پزشکی | پرونده | اخبار حوادث | ناجا | پزشکی قانونی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *