خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قاتل فراری خیابان استاد معین در افغانستان به دام افتاد

عامل قتل پسر جوان در خیابان استاد معین، بعد از 10 ماه زندگی مخفیانه در یکی از روستاهای افغانستان شناسایی و دستگیر شد.

قاتل فراری خیابان استاد معین در افغانستان به دام افتاد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ ساعت ۱۹ روز سیزدهم تیرماه سال گذشته و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع فوت مشکوک در بیمارستان به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی اعلام شد.

با حضور مأموران در بیمارستان و انجام تحقیقات از پدر متوفی، وی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت:پسرم امیر ۲۱ ساله شب گذشته با سرنشیان یک دستگاه ماشین سواری درگیر شد که به وسیله آن‌ها چاقو خورد؛ امروز از بیمارستان به ما خبر دادند که پسرم جانش را از دست داده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت پیگیری در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

قاتل فراری خیابان استاد معین در افغانستان به دام افتاد

یکی از دوستان مقتول که شب اتفاق و در وقت درگیری همراه مقتول بود، بعد از حضور در اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به همراه امیر به پارکینگ آزادی در خیابان استاد معین رفتیم تا امیر ماشین خود را که پژو ۲۰۶ سفیدرنگ بود را بردارد؛ من جلوی پارکینگ با خودروی ال ۹۰ شخصی ام ایستاده بودم که دیدم یک ۲۰۶ سفیدرنگ از پارکینگ بیرون آمد؛ فکر کردم امیر است و به همین علت برایش دست تکان دادم؛ ناگهان متوجه شدم که ماشین امیر را اشتباه گرفتم. ماشین ۲۰۶ به سمت من آمد و سرنشین آن با حالت تندی به من نگاه کرد و گفت: چیه؛ به خط پیشونیت می‌نازی؟! ” و در ادامه پیاده شد و یک سیلی به من زد. این شخص را شناختم؛ یکی از بچه‌های محله‌ مهرآباد جنوبی به نام بهمن بود؛ در همین وقت امیر هم از پارکینگ خارج شد که بهمن یک سیلی هم به او زد و در ادامه امیر و بهمن با یکدیگر درگیر شدند. بهمن با چاقو به سمت امیر رفت. امیر عقب کشید تا چاقو نخورد، ولی زمین خورد؛ بهمن روی سینه اش قرار داده شد و چند ضربه به او زد. بهمن بعد از ارتکاب جنایت به سرعت سوار ماشین من شد و از محل فرار کرد. دوستش نیز با ماشین ۲۰۶ خودشان از محل دور شد. همان شب عنوان را به پلیس اعلام کردیم که بلافاصله امیر به بیمارستان انتقال یافته شد؛ ماشین من نیز به صورت ر‌ها شده است در خیابان ستارخان پیدا شد.

دستگیری عامل جنایت خیان استاد معین در افغانستان

با شناسایی متهم به نام روح الله معروف به بهمن 32 ساله، کارآگاهان در بررسی سوابق وی اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمان سابقه دار در زمینه خرید و فروش موادمخدر و همچنین دارای سوابق متعدد در نزاع، درگیری و قدرت نمایی است.

کارآگاهان با شناسایی محل سکونت بهمن در خیابان شهیدان اطلاع پیدا کردند که وی بعد از درگیری و ارتکاب جنایت، به محل سکونتش مراجعه و بعد از گرفتن ماشین شخصی متعلق به برادرش، همان شب درگیری از محل سکونتش متواری شده است هست. برادر متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: آخرین بار زمانی که برادرم را دیدم او با حالتی مضطرب و گریان عنوان داشت که بدبخت شدم،من غلط کردم که مشروب خوردم؛ تمامی این حرف‌ها را با حالتی پریشان می‌گفت و در آخر ماشین ۲۰۶ مرا گرفت و از منزل خارج شد.

عامل قتل پسر جوان در خیابان استاد معین، بعد از 10 ماه زندگی مخفیانه در یکی از روستاهای افغانستان شناسایی و دستگیر شد.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ اطلاع پیدا کردند که بهمن با کمک فردی افغان به نام غلام و از طریق مرز‌های شرقی کشور به افغانستان متورای شده است هست. پیگیری به این پرونده کماکان در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا نهایتا غلام بعد از مراجعت دوباره به تهران، شناسایی، دستگیر و در اعترافاتش ضمن اعتراف صریح به متواری کردن بهمن به کشور افغانستان عنوان داشت که فراری دادن بهمن به کشور افغانستان را به سفارش برادر بهمن انجام داده است که بلافاصله برادر بهمن نیز به اتهام همکاری در فرار متهم دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ انتقال یافته شد.

تحقیقات از غلام در دستور کار کارآگاهان قرار داده شد تا نهایتا غلام در اعترافاتش عنوان داشت که بهمن را در زادگاهش در یکی از روستا‌های افغانستان مخفی کرده هست. با شناسایی دقیق مخفیگاه بهمن در کشور افغانستان، هماهنگی مورد نیاز با پلیس بین الملل انجام و بهمن در مخفیگاهش در کشور افغانستان دستگیر و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

دستگیری عامل جنایت خیان استاد معین در افغانستان

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم بعد از نزدیک به یک سال زندگی مخفیانه در کشور افغانستان، صبح روز پنج‌شنبه در فرودگاه امام خمینی (ره) به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ تحویل و به اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ انتقال یافته شد. متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به درگیری منجر به جنایت و قتل امیر اعتراف کرد؛ متهم در حال حاضر با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کشور افغانستان | بیمارستان | افغانستان | پلیس آگاهی | پارکینگ | اعترافات | خیابان | شناسایی | تحقیقات | ماشین | جنایت

قاتل فراری خیابان استاد معین در افغانستان به دام افتاد

قاتل فراری خیابان استاد معین در افغانستان به دام افتاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *