خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حق الناس بر گردن مجریان انتخابات است ، فرمانداری از بازشماری 10 درصد صندوق‌ها استنکاف می‌کند

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: وزارت کشور، استانداری ، فرمانداری و هیأت نظارت از بازشماری 10 درصد صندوق‌ها استنکاف و روی مواضع قبلی خود پافشاری می‌کنند.

حق الناس بر گردن مجریان انتخابات است ، فرمانداری از بازشماری 10 درصد صندوق‌ها استنکاف می‌کند

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛مجتبی شاکری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه بعضی از نامزدها نسبت به نتیجه های اعلام شده است اعتراض دارند و از مبادی قانونی طرح شکایت کرده اند، گفت: حق کسی یا جمعی که اعتراض دارد این است که به شکایت او پیگیری شود و بازشماری 10 درصد آرا، درخواستی منطقی است ولی وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و هیات های نظارت و اجرایی این حق الناس را ادا نمی کنند.
وی افزود: دیروز بعد از ساعتی گفتگو در فرمانداری،در نهایت اعلام کردند که از بازشماری 10 درصد صندوق ها استنکاف می کنند، این در حالی است که جمع آرا نفر اول و نفر بیست و دوم پایتخت کشور عزیزمان ایران بیش از یک، دو میلیون و سیصدهزار رأی است که نسبت به کل آرا ماخوذه یک میلیون فاصله وجود دارد و این اختلاف رأی اوج نتیجه انتخابات را با تاکید بیشتری قابل بازشماری نشان می دهد.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – مقام معظم رهبری

شاکری با تاکید بر اینکه به سهم خودم از کسانی که در احقاق حق نامزدهای شاکی کوتاهی کرده اند نمی گذرم، گفت: این حق الناس بر گردن مسوولان برگزاری انتخابات است و مردها بدانند شب قدرشان باطل است.
این عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در بخش دیگر سخنانش با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: ایشان در سخنان خود در این مراسم، همواره منشوری از مباحثی که در طول سال مورد نیاز است را پیش رو قرار می دهند، ضمن اینکه نکات بسیار مهمی هم در دیدار با دانشجویان بیان کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.
شاکری یکی از خبر های بیانات رهبر انقلاب را ضرورت حفظ تنفر نسبت به آمریکا و استکبار عنوان و اظهار کرد: تنفر امریکا نسبت به انقلاب اسلامی، مکتب امام (ره) و انقلابی گری تمام نشده و ما هم باید مواظبت کنیم در ادبیات خود تنفر از آمریکا را به بهانه تعامل، مذاکره و سازش یا طرح موضوعاتی نظیر اسلام رحمانی از بین بردن نکنیم.
وی ادامه داد: در جریان اتفاق تروریستی داعش، در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)و مجلس شورای اسلامی ، انتظار داشتم همان طور که رهبری، آمریکا و آل سعود را به عنوان منشاء اتفاق معرفی و ابراز تنفر کردند، شخصیت های دیگر هم این کار را انجام بدهند. ولی در خبر مدیر جمهور ندیدم که اشاره ای به این مباحث شود، در حالی که باید این تنفر از آمریکا و آل سعود با شدت بیشتری تکرار شود.
شاکری با بیان اینکه هر چه از مواضع انقلابی خود نتزل کنیم، آمریکا تنفر و توطئه اش نسبت به ما کم کردن پیدا نخواهد کرد، گفت: اگر قرار باشد حتی شعارهای روی موشک را مخالف برجام بدانند، باید منتظر باشیم تا آیه «و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه…» را که نشان روی سینه سپاهیان است نیز، خلاف اجرای برجام اعلام شود. آمریکایی ها از تنفر خود کم نمی گذارند و ما هم نباید از ادبیات تنفری که امام و رهبری با الفاظی مثل «شیطان بزرگ» و «ابلیس مجسم» بنیان نهادند، کم بگذاریم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | مقام معظم رهبری | شورای شهر تهران | نتیجه انتخابات | شورای شهر | انتخابات | آمریکایی | انقلاب | آمریکا | انقلابی | میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *