خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها در تیر ماه ۱۳۹۶

سازمان وظیفه عمومی ناجا، تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۶ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها در تیر ماه ۱۳۹۶

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت از شرکت وظیفه عمومی ناجا به تاریخ یکم تیر ماه ۱۳۹۶ دریافت کرده‌اند، جهت اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

بر اساس این اطلاعیه، تمام مشمولان فوق، موظف هستند روز پنج شنبه یکم تیرماه ۹۶ در محل و ساعتی که به وسیله این شرکت در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده است حضور یابند.

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها در تیر ماه ۱۳۹۶

مورد نیاز به ذکر هست، آن دسته از مشمولانی که به هر علت تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و بعد از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

بر اساس این اطلاعیه، عدم حضور به موقع در وقت و محل‌های تعیین شده است غیبت محسوب می‌شود و مشمولان باید برگ‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و غیره را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: فارغ التحصیل | شناسنامه | شناسنامه | دریافت | اطلاعیه | معرفی | آموزش | اخبار نظام وظیفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *