خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فاز دوم باغ پرندگان هفته اول شهریور ماه افتتاح می شود

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: همه کارهای قانونی و هماهنگی با محیط زیست در خصوص باغ پرندگان انجام شده است و این باغ هفته اول شهریور ماه به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

فاز دوم باغ پرندگان هفته اول شهریور ماه افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در نشست خبری که به منظور تشریح عملکرد 12 ساله شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در حوزه خدمات شهری برگزار شد با بیان اینکه شرکت بوستان‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از سال 84 تاکنون تعداد باغ‌های پایتخت کشور عزیزمان ایران را از 1192باغ به 2212 بوستان رسانده است اظهار داشت: در این دوازده سال 1220 بوستان به بوستان‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه شده است است.

وی با اشاره به مساحت بوستان های احداث شده است در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: تا سال 84 مساحت بوستان‌های پایتخت کشور عزیزمان ایران 3055 هکتار بوده که در این دوازده سال این مساحت به 5هزار و 645 هکتار رسیده است.

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به مساحت فضای درون شهری شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد وگفت: تا سال 84 مساحت فضای سبز درون شهری پایتخت کشور عزیزمان ایران 7878 بوده و هم اکنون این میزان به 13 هزار و 795هکتار زیاد کردن یافته است.

فاز دوم باغ پرندگان هفته اول شهریور ماه افتتاح می شود

یزدانی به سرانه فضای سبز شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و افزود: تا سال 84 میزان سرانه فضای سبز 9 متر مربع بوده و هم اکنون 16.49 هکتار رسیده که به گونه ای که هم اکنون از برنامه 5 ساله دوم شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جلوتر هستیم.

وی با اشاره به توسعه کمربند سبز اطراف شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: تا سال 84 کمربند سبز اطراف شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران 22هزار هکتار بوده که هم اکنون به بیش از 39 هزار هکتار رسیده اگرچه باید تا آخر برنامه 5 ساله دوم شهرداری به 50 هزار هکتار زیاد کردن دهیم.

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه تا سال 84 تنها 6 باغ تملک و به باغ و بوستان عمومی تبدیل شده است بود یادآور شد: در حال حاضر 76 باغ به وسیله شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران خریداری و به پارک عمومی تبدیل شده است است.

یزدانی به برنامه‌های شرکت زیباسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در دوازده سال گذشته اشاره کرد و گفت: بهسازی و ساماندهی میادین شهری تا سال 84 ، 50 مورد بوده ولی هم اکنون این رقم به 163 میدان زیاد کردن یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: همه کارهای قانونی و هماهنگی با محیط زیست در خصوص باغ پرندگان انجام شده است و این باغ هفته اول شهریور ماه به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث و به‌سازی پیاده‌راه‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تا سال 84، 5 هزار متر مربع بوده است تاکید کرد: در حال حاضر احداث و به‌سازی پیاده‌راه‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به 215 هزار متر زیاد کردن یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه ارتقا فضاهایی با هویت تاریخی تا سال 84، 4 مورد بوده است تصریح کرد: هم اکنون ارتقا کیفی فضاهایی با هویت تاریخی به 70 مورد رسیده است.

یزدانی با اشاره به اینکه مبلمان شهری تا سال 84، 7 هزار و 312 مورد بوده است یادآور شد: در حال حاضر این رقم به 26 هزار و 993 مورد زیاد کردن یافته است.

وی به پروژه‌های شرکت میادین و تره‌بار اشاره کرد و گفت: تا سال 84 تنها 69 بازار میوه و تره‌بار در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود داشت ولی هم اکنون به 242 بازار زیاد کردن یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به توسعه ایستگاه‌های آتشنشانی از سال 84 تا کنون اشاره کرد: تا سال 84 تنها 72 ایستگاه آتشنشانی داشتیم ولی هم اکنون تعداد ایستگاه های اتشنشانی به 129 ایستگاه زیاد کردن یافته است.

یزدانی با بیان اینکه فاز دوم باغ پرندگان هفته اول شهریور به صورت رسمی افتتاح می‌شود گفت: همه کارهای قانونی جهت افتتاح این باغ انجام شده است همچنین هماهنگی مورد نیاز با محیط زیست صورت گرفته است.

فاز دوم باغ پرندگان هفته اول شهریور ماه افتتاح می شود

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهرداری | ایستگاه | برنامه | ایران | برنامه | خدمات شهری | شهریور ماه | باغ پرندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *