خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان دختر خوابگاهی با ایجاد مراکز شهردخت

مدیر کل امور بانوان شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مراکز شهردخت با نشانه غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان دختر خوابگاهی تشکیل شده است است.

غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان دختر خوابگاهی با ایجاد مراکز شهردخت

الهه عطایی مدیرکل امور بانوان شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: در نظر داریم براساس مخاطب سنجی در هر منطقه با توجه به اوضاع مالی، سطح فرهنگی و غیره زنان در آن منطقه برنامه ریزی‌های متفاوتی را انجام دهیم که یکی از این کارها راه اندازی مراکز شهردخت است.

وی خاطر نشان کرد: نشانه از ایجاد مراکز شهردخت فراهم سازی شرایطی مطلوب جهت گذراندن و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان دختر خوابگاهی است که بدون نیاز به طی کردن مسافت و هزینه های زیاد بتوانند از امکانات رفاهی این مراکز استفاده کنند.

عطایی با بیان اینکه امکاناتی رفاهی این مراکز مشمول بر استراحتگاه، کافی شاپ و سالن نمایش فیلم است که به صورت رایگان در اختیار دختران قرار می گیرد، تصریح کرد: به علت وقت بر و هزینه بر بودن ساخت مراکز شهربانو تاکنون نتوانسته ایم در هر منطقه دو شهربانو ایجاد کنیم که امیدواریم در دراز مدت این اتفاق صورت گیرد.

غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان دختر خوابگاهی با ایجاد مراکز شهردخت

مدیر کل امور بانوان شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص برپایی کارگاه های آموزشی توانمندسازی زوج های جوان، افزود: با توجه به اینکه یکی از عوامل مهم طلاق، ضعف زوجین در مهارت های همسرداری، روابط زناشویی، حل تعارضات و مدیریت زندگی و ضعف در زمینه اجرای اصول زندگی یکسان به خاص در سال های ابتدایی زندگی هست، کارگاه های آموزشی توانمندسازی زوج های جوان به همراه مشاوره های فردی و گروهی در سطح مناطق برگزار می شود.

انتهای پیام/

برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی زوج‌های جوان

واژه های کلیدی: اوقات فراغت | دانشجویان | شهرداری | اندازی | آموزشی | زندگی | ایران | اخبار شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *