خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

غربی ها تروریسم را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرده اند

دادستان کل کشور گفت: در سطح بین المللی و از نگاه کشورهای غربی به خصوص آمریکا در جهان، تروریسم بد و تروریسم خوب داریم که مایه تاسف است.

غربی ها تروریسم را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرده اند

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در دیدار با یورگن اشتاک دبیر کل شرکت اینترپل که عصر امروز برگزار شد با اشاره به ظهور پدیده تروریسم در جهان،صدمات و خسارت های وارده به جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از سوی گروه های تروریستی را دارای سابقه ای طولانی توصیف کرد و گفت:بارزترین جنبه از جنایت های تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران، از سوی گروهک منافقین بوده که به ترور مسئولان و مردم کشورمان دست زده و 17 هزار نفر از هوطنان ما را به شهادت رسانده است ولی متاسفانه این گروهک تروریست مورد حمایت کشورهای غربی است که نمونه اخیر این حمایت ها را در فرانسه شاهد بودیم.

منتظری افزود:سوال ما این است که آیا در دنیا تروریسم خوب و تروریسم بد داریم؟ اگر اینگونه نیست بعد آیا باید غربی ها بعضی از تروریست ها را مورد حمایت خود قرار می دهند و تنها با بعضی دیگر گاهی مقابله می کنند.

غربی ها تروریسم را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرده اند

دادستان کل کشور تاکید کرد:همه کشورها باید دست به دست هم بدهند و به مقابله جدی با پدیده تروریسم برخیزند و البته در این راه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران قطعا آماده انتقال تجربیات خود به جامعه بین المللی است.

منتظری تصریح کرد:اعتقاد داریم که تروریسم خطر بزرگی جهت کل بشریت است و بر این اساس باید تعریف واحد و جامعی از تروریسم در سطح جهانی به دست بیاید.

مبارزه با مواد مخدر را ضد حقوق بشر تعبیر می کنند

وی یکی از مهمترین شرکت های موثر در مقابله با تروریسم و جرایم شرکت یافته را اینترپل دانست و افزود:دستگاه قضایی جمهوری اسلامی و به خاص دادستانی کل کشور آماده همکاری و تعامل زیاد در تحقق اهداف اینترپل در برقراری امنیت و مقابله با جرایم شرکت یافته است و در برابر نیز انتظار داریم اینترپل سطح همکاری خود در همکاری با کشور عزیزمان ایران را در مقابله با مجرمانی که باید در اختیار کشور عزیزمان ایران قرار گیرند،افزایش بدهد .

دادستان کل کشور یکی دیگر از مهمترین محورهای مهم در همکاری های بین المللی را بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر اعلام و اظهار کرد:جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران قاچاق مواد مخدر و ترانزیت آن را خیانت به بشریت می داند و بر این اساس نیز در راه مقابله جدی با قاچاق مواد مخدر مجبور هزینه های بسیار شده است و تعداد زیادی از نیروی انسانی و جوانان خود را از دست داده است و در عین حال نیز قاچاقچیان عمده مواد مخدر را مجازات می کند ولی در این راه کمکی از سوی کشورهای دیگر خصوصا غربی ها به ما نشده است و حتی مجازات قاچاقچیان مواد مخدردر ایران، از سوی غربی ها به اقدام های ضد حقوق بشری تعبیر شده است و مارا محکوم می کنند.

دادستان کل کشور گفت: در سطح بین المللی و از نگاه کشورهای غربی به خصوص آمریکا در جهان، تروریسم بد و تروریسم خوب داریم که مایه تاسف است.

در این دیدار دبیر کل شرکت پلیس بین الملل نیز با ابراز خرسندی از سفر به کشور عزیزمان ایران در خصوص عنوان مقابله با تروریسم ضمن ابراز تاسف و همدردی با مردم و مسئولان جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در خصوص حمله تروریستی چندی پیش در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:ما هم اذعان داریم هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند با معضل تروریسم مقابله کند و به همین علت باید اجماع مناسبی در زمینه تعریف تروریسم در سطح دنیا صورت بگیرد .

وی تلاش های پلیس در جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در زمینه همکاری با اینترپل را مناسب و ارزنده اعلام کرد و افزود:هدف من از سفر به کشور عزیزمان ایران علاوه بر حضور در نشست کالکان،انتقال و اعلام این خبر است که اینترپل جهت همکاری های زیاد با جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران آمادگی دارد.

وی مبارزه کشور عزیزمان ایران با قاچاق مواد مخدر را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت:با جدیت حمایت خود را از کارها جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر اعلام می کنیم و معتقدیم مبارزه شما با قاچاق مواد مخدر باید از سوی جامعه جهانی رسمیت داده شده است و به صورت جدی از آن حمایت شود.

انتهای پیام/

17 هزار نفر از هموطنان ما به دست گروهک منافقین به شهادت رسیدند

واژه های کلیدی: مبارزه با قاچاق | گروهک منافقین | حمله تروریستی | کشورهای دیگر | قاچاق مواد | قاچاقچیان | تروریستی | تروریسم | ایران | همکاری | مقابله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *