خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

عملکرد ۱۲ساله شهرداری را زیر پرسش برده اند

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: عده‌ای در حال زیر پرسش بردن عملکرد شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند و می‌خواهند با این کار از شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقام بگیرند.

عملکرد ۱۲ساله شهرداری را زیر پرسش برده اند

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در سیصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، خطاب به محمد سالاری عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که در نطق پیش از دستور مواردی را در انتقاد از شهرداری مطرح کرده بود، اظهار داشت: با مباحثی که علیه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مطرح کردید نتوانستید وارد شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شوید.
وی افزود: با مطرح شدن این مسایل از سوی آقای سالاری دلواپس شورای آینده هستیم، لیکن بعضی تمام دستاوردهای نظام طی ۱۲ سال گذشته را زیر پرسش برده اند. شهرداری نیز جزیی از این نظام بوده و اینچنین انتقاد کردن علیه شهرداری منطقی نیست.

عبارات مهم : برنامه ریزی – شورای اسلامی

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با تأکید بر اینکه ” اصلاح طلبان نباید از شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقام بگیرند” گفت: اگر حرف از تعقل می شود، باید انصاف هم رعایت شود.
امانی با اشاره به مباحث مطرح شده است اطراف پرسشها محیط زیستی، گفت: شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران طرح مبارزه با آلودگی هوا را به تصویب رساند و اعلام آمادگی کرد که عنوان پیگیری مبارزه با آلودگی هوا را در دست بگیرد.
وی افزود: فردی ۱۲ سال شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را بدون مسئله اداره کرده است و اکنون بعضی می خواهند کوتاهی های آینده را به گردن شهردار کنونی بیاندازد.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص تذکر حافظی در رابطه با همکاری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با شرکت “توسن” گفت: قراردادی با این شرکت بسته شده است که این شرکت بلیت های مترو را خریداری کرده و بعد آن ها را به مردم می فروشد.
امانی تأکید کرد: در این رابطه مباحث کاملا براق بوده و مشکلی مطرح نیست.
وی تصریح کرد: از شورا درخواست وقت جهت ارایه پاسخ به انتقادات مطرح شده است را دارم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | شورای اسلامی | آلودگی هوا | شورای شهر | شهرداری | ایران | شهردار | انتقاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *