خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ظرفیت بومی سازی واگن‌های مترو به ۸۵ درصد می‌رسد

مدیرعامل شرکت مترو گفت:ظرفیت بومی سازی شرکت واگن سازی پایتخت کشور عزیزمان ایران با زیاد کردن ظرفیت واگن‌های تولید داخلی مترو در آینده نزدیک به مرز ۸۵ درصد می‌رسد.

ظرفیت بومی سازی واگن‌های مترو به ۸۵ درصد می‌رسد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ هابیل درویش در حاشیه دیدار معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از شرکت واگن سازی تهران اظهار کرد: شرکت واگن سازی مترو یکی از فعال ترین شرکت‌های تولید کننده واگن در کشور است که باید ظرفیت‌های آن به خوبی معرفی شود.

وی با بیان اینکه تلاش‌های زیادی جهت توسعه صنعت مترو در کشور شده است هست، تاکید کرد:برای بومی سازی این صنعت در کشور تمام تلاش خود را به کار بسته ایم.

ظرفیت بومی سازی واگن‌های مترو به ۸۵ درصد می‌رسد

بومی سازی 45 در صد از واگن های مترو

مدیرعامل شرکت مترو با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ درصد از واگن‌های مترو بومی سازی شده است هست، گفت: نشانه گذاری نهایی ما این است که این ظرفیت را زیاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ظرفیت ساخت ۱۰۰ درصدی واگن‌های مترو در داخل کشور وجود دارد، بیان کرد:کارخانه‌های زیادی در سال‌های اخیر در کشور در زمینه ساخت واگن راه اندازی شده‌ است که زیاد آنها تعطیل شده‌اند و در پرداخت حقوق کارگران با مسئله روبه رو هستند ولی شرکت واگن سازی پایتخت کشور عزیزمان ایران تنها شرکتی است که همچنان فعال است.

درویشی با بیان اینکه امکان زیاد کردن ظرفیت تولید واگن در این شرکت تا سه برابر وجود دارد،گفت: کلانشهرهای کشور به جای ورود واگن از خارج از کشور می‌توانند با هزینه کمتر واگن‌های مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه کنند.

مدیر عامل شرکت متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: در حال حاضر دو رام قطار مترو جهت کلانشهر کرج و ۲۰ رام قطار مترو جهت خط ۲ مترو مشهد از سوی شرکت واگن سازی پایتخت کشور عزیزمان ایران تهیه شده است است و شهرداری اهواز هم جهت تامین واگن‌های مورد نیاز خود با شرکت واگن سازی پایتخت کشور عزیزمان ایران وارد مذاکره شده است است.

مدیرعامل شرکت مترو گفت:ظرفیت بومی سازی شرکت واگن سازی پایتخت کشور عزیزمان ایران با زیاد کردن ظرفیت واگن‌های تولید داخلی مترو در آینده نزدیک به مرز ۸۵ درصد می‌رسد.

وی با اشاره به نگاه سیاسی دولت‌های پیشین و کنونی به مجموعه مدیران شهری پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: ما هنوز نتوانسته‌ایم مسئولان دولتی را متوجه این مساله کنیم که شرکت واگن سازی پایتخت کشور عزیزمان ایران جزء منابع ملی است و می تواند تمام نیازهای کشور را برطرف کند.

امکان بومی سازی 85 درصد از واگن های تولیدی

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به فعالیت ۲۰۰۰ شرکت تولید کننده قطعات واگن ، تاکید کرد: با استفاده از این ظرفیت می‌توان ۸۵ درصد از واگن‌های تولیدی را بومی سازی کرد.

وی با اشاره به زیاد کردن ظرفیت شرکت واگن سازی مترو افزود: بر این اساس قرار است تا ۴۰ هکتار از زمین های متعلق به شرکت مترو در اختیار این کارخانه جهت زیاد کردن خطوط تولید قرار گیرد.

درویشی تعمیرات اساسی قطارهای مترو را یکی دیگر از نیازهای این صنعت دانست و گفت:تعمیرات قطارهای مترو به مانند ساخت مجدد آن هست. در این بخش تمام تجهیزات واگن‌های مترو از بدنه جدا و بعد از تعمیر دوباره متصل می شود.

انتهای پیام/

فعالیت ۲۰۰۰ شرکت تولید کننده قطعات واگن

ظرفیت بومی سازی واگن‌های مترو به ۸۵ درصد می‌رسد

واژه های کلیدی: ترافیک پایتخت | کارخانه | شهرداری | تعمیرات | ایران | فعالیت | افزایش خطوط تولید | ظرفیت تولید واگن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *