خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

طلاق عاطفی را با گفتگو ضربه فنی کنید

بی تفاوتی زوجین نسبت به یکدیگر منجر به طلاق عاطفی و حتی جدایی میان آنها می شود.

طلاق عاطفی را با گفتگو ضربه فنی کنید

محمدرضا نظامی روانشناس خانواده در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛با بیان اینکه طلاق تاثیر مخربی بر زن و مرد و فرزندان آنها دارد،اظهارکرد: طلاق عاطفی یکی از انواع طلاق در دنیای مدرن است که آثار سو آن به مراتب از طلاق سنتی زیاد است .

وی با اشاره به نشانه های طلاق عاطفی تاکید کرد:طلاق عاطفی به معنای آن است که زوجین روزانه بعد از ده ساعت دوری از یکدیگر هنگامی که در آخر روز همدیگر را می بینند ،حرفی جهت گفتن نداشته و در واقع با یکدیگر غریبه هستند.

نظامی با تاکید بر اینکه طلاق عاطفی به معنای بی تفاوتی زوجین نسبت به زندگی یکسان و آینده هست، ادامه داد: متاسفانه در این شرایط زوجین امید چندانی به اصلاح همسر و زندگی یکسان ندارند.

طلاق عاطفی را با گفتگو ضربه فنی کنید

این روانشناس با ارائه راهکار جهت برطرف این معضل گفت:در این شرایط بهتر است که زوجین هر عنوان کوچکی را بهانه ای جهت صحبت با یکدیگر قرار بدهند تا از طریق گفتگو و تبادل نظر وقت بیشتری را با یکدیگر بگذرانند.

وی گفت:توصیه می شود که زوجین جهت پیشگیری از طلاق عاطفی راجع به نیازها و انتظارات خود با یکدیگر صحبت کنندچرا که آشنایی با نیاز همسر و برآورده کردن آن تاثیر زیادی در کم کردن پرسشها و زیاد کردن آرامش در زندگی آنها دارد.

نظامی با بیان اینکه طلاق عاطفی بیانگر زوال رابطه زن و شوهری است،تاکید کرد:طلاق عاطفی به مرور وقت تنشی عمیق میان همسران ایجاد کرده که معمولأ به جدایی آن ها از یکدیگر ختم می شود.

انتهای پیام/

بی تفاوتی زوجین نسبت به یکدیگر منجر به طلاق عاطفی و حتی جدایی میان آنها می شود.

واژه های کلیدی: طلاق عاطفی | روانشناس | خانواده | پیشگیری | زندگی | نیازها | زندگی مشترک | بی تفاوتی زوجین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *