خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

طرح جمع آوری کودکان کار سنجیده نیست

نایب مدیر پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:در حال حاضر طرح جمع آوری کودکان کار در تهران، طرح سنجیده ای نیست و برخورد قهرآمیز

طرح جمع آوری کودکان کار سنجیده نیست

سید ابراهیم امینی نایب مدیر پنجمین دوره اسلامی شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: طرح جمع آوری کودکان کار و نحوه چگونگی اجرای آن همچون بسیاری از طرح های دیگر که در خصوص پرسشها اجتماعی در سطح کشور اجرا می شوند، با ناهماهنگی زیادی از سوی متولیان مواجه شده است است.

وی افزود: مسئولان مربوطه در خصوص پرسشها متفاوت باید سیاستی واحد و کلان داشته و نظر ها و برنامه های متفاوت دستگاه های مسئول را مورد بحث و بررسی قرار دهند تا هماهنگی مورد نیاز در اجرای طرح ها و برنامه ها به خاص در خصوص برطرف معضلات و آسیب های اجتماعی ایجاد شود.

نایب مدیر پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطر نشان کرد: متولیان صدور مجوزهای مورد نیاز جهت اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی کودکان کار، پیش از صدور هر گونه بخشنامه و دستور العملی باید در گام نخست، نسبت به شناسایی راهکارها و بسترهای موجود در خصوص برطرف آسیب های اجتماعی اقدام کنند.

طرح جمع آوری کودکان کار سنجیده نیست

امینی تاکید کرد: سازمان بهزیستی، وزارت کشور، نیروی انتظامی، اداره امور اتباع و شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران باید به طور یکسان و واحد، یک سیاست کلی و خط مشی مشخص را در مرتفع کردن معضل کودکان کار، تدوین کرده و به دنبال تحقق آن باشند.

وی در پاسخ به سوالی راجع به چرایی نا موفق بودن طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان در دوره های اخیر گفت: اینکه شاهد اجرای نا موفق طرح جمع آوری کودکان کار در دوره های قبل بوده ایم به ناکار آمدی و نبود هماهنگی میان دستگاه های مسئول بر می گردد.

نایب مدیر پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: در حال حاضر طرح جمع آوری کودکان کار در سطح شهر تهران، طرح سنجیده ای نیست و برخورد قهرآمیز با این کودکان بر خلاف اهداف اجتماعی و تربیتی ساماندهی کودکان کار و خیابان است که این طرح نیاز به اصلاح دارد.

امینی ادامه داد: اگر هر یک از دستگاه های متولی در اجرای طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان به سهم خود وظایفشان را انجام دهند و گارانتی های اجرایی مورد نیاز نیز جهت این طرح آینده نگری و در نظر گرفته شود می توان به موفقیت نسبی طرح فوق امیدوار بود.

نایب مدیر پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:در حال حاضر طرح جمع آوری کودکان کار در تهران، طرح سنجیده ای نیست و برخورد قهرآمیز

وی در خصوص عملکرد سازمان های مردم نهاد در رابطه با فعالیت آنها در کم کردن معضلات اجتماعی به خاص معضل کودکان کار یادآور شد: سمن ها و مجموعه های خیریه ای که در این حوزه فعالیت می کنند باید نسبت به ساختن فرهنگ و آموزش در میان مردم و جذب همکاری های مادی و معنوی آنها در جهت کم کردن آسیب های اجتماعی تلاش کنند.

انتهای پیام/

دستگاه های مسئول در جمع آوری کودکان کار هماهنگ نیستند

واژه های کلیدی: آسیب های اجتماعی | نیروی انتظامی | معضلات اجتماعی | سازمان بهزیستی | نیروی انتظامی | شورای اسلامی | اجرای طرح | کودکان | دستگاه | خیابان | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *