خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

به نسل های بعدی اجازه بهره برداری از محیط زیست را بدهیم ، طبیعت و محیط زیست سرمایه های ملی هستند

رئیس حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: توسعه پایدار می تواند آینده ای روشن و سعادتمند جهت حفظ محیط زیست رقم بزند.

به نسل های بعدی اجازه بهره برداری از محیط زیست را بدهیم ، طبیعت و محیط زیست سرمایه های ملی هستند

محمد حسین بازگیر رییس حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛بااشاره به شروع هفته محیط زیست اظهار داشت: این روز بزرگ از سوی شرکت ملل متحد جهت زیاد کردن آگاهی و آشنایی مردم با محیط زیست گزینش شد.
بازگیر گفت:آشنایی و آگاهی مردم نسبت به محیط زیست و نحوه واکنش‌ها صحیح با آن وترویج همکاری مردم جهت برخورداری از یک محیط زیست بالنده را باید نهادینه کنیم.

عبارات مهم : برنامه – طبیعت

وی بااشاره به توسعه پایدار وتعامل آن با محیط زیست افزود:تعاریف متعددی از توسعه پایدار مطرح شده است ولی مهمترین آن بهره برداری متعادل از محیط زیست هست، بطوریکه نسل موجود وآینده هم بتواند از این نعمت آلهی نیز بهره ببرد.
رئیس حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:توسعه پایدار می تواند آینده ای روشن و سعادتمند جهت حفظ محیط زیست رقم بزند.
وی در ادامه افزود:سرمایه های فیزیکی و انسانی یک کشور ذخایر ملی آن هستند که نباید در طول وقت از آن کاسته شود، آیا که حفظ وقت جهت نسل های بعدی بسیار مهم و بخشی از تعریف توسعه پایدار است.
بازگیر در آخر بااشاره به برنامه های استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته محیط زیست تاکید کرد:تعریف یک روز خاص و تجمیع فعالیت ها در یک هفته خاص می تواند جهت رسیدن به توسعه پایدار و همچنین حفظ محیط زیست مطلوب باشد از این رو برنامه های مختلفی ازجمله :افتتاح چند واحد تصفیه منزل های فاضلاب به صورت نمادین ،مراسم پاک سازی طبیعت، برنامه ها و همایش هایی با فعالان وتشکل های محیط زیستی،نشست های علمی و تخصصی بامشارکت دستگاه های متفاوت مانند مدیریت پسماند شهرداری،دانشگاه ها و بیمارستان ها خواهیم داشت.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برنامه | طبیعت | ایران | آشنایی | اخبار محیط زیست | روز جهانی محیط زیست | توسعه پایدار | مشارکت مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *