خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ضرورت تاسیس سرپناه شبانه روزی جهت زنان آسیب دیده

مدیر عامل یکی از موسسات کارآفرینی زنان آسیب دیده گفت: با توجه به روند آسیب‌های اجتماعی در جامعه امروز، ضرورت تاسیس سرپناه شبانه روزی جهت زنان آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی به شدت احساس می شود.

ضرورت تاسیس سرپناه شبانه روزی جهت زنان آسیب دیده

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مهوش صابری مدیر عامل یکی از موسسات کارآفرینی در نخستین جلسه کارگروه تخصصی زنان و خانواده در استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: خرید و فروش نوزادان و فرزندان به وسیله مادران آسیب دیده که سرپناه دائمی و شبانه روزی ندارند، اتفاقی است که به طور مداوم رخ می دهد.

وی افزود: با توجه به روند آسیب‌های اجتماعی در جامعه امروز، ضرورت تاسیس سرپناه شبانه روزی جهت زنان آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی به شدت احساس می شود و در این مسأله باید تمامی نهادهای مرتبط پای کار بیایند.

مدیر این موسسه کارآفرینی با اشاره به توانمندسازی زنان آسیب دیده اظهار داشت: در حالی که از نظر بسیاری از مسئولان در نهادهای مرتبط در حوزه آسیب‌های اجتماعی، زنان آسیب دیده افرادی هستند که غیر قابل بازگشت به جامعه تلقی می شوند، ما با روندی متفاوت در حوزه توانمندسازی و کارآفرینی این بانوان، موفقیت بسیاری را کسب کردیم.

ضرورت تاسیس سرپناه شبانه روزی جهت زنان آسیب دیده

صابری یادآور شد: لزوم اعتماد دوباره به زنان آسیب دیده و برنامه ریزی هدفمند جهت توانمندسازی آنان در کاهش آسیب های اجتماعی نقشی اساسی ایفا می کند.

وی ادامه داد: مسأله رها شدن زنان آسیب دیده در بازه زمانی صبح تا عصر هر روز که سرپناه شبانه در این فاصله تعطیل هست، موضوعی قابل توجه و مهم است که می توان با تاسیس سرپناه شبانه روزی هم از بروز آسیب های تازه جلوگیری کرد و هم با توجه به علایق و استعداد این افراد در جهت توانمندسازی و بازگشت مجدد به جامعه آن ها گامی موثر برداشت.

انتهای پیام/

خرید و فروش نوزادان مادران آسیب دیده به علت نبود سرپناه دائمی

واژه های کلیدی: آسیب های اجتماعی | برنامه ریزی | بازگشت مجدد | کارآفرینی | نوزادان | شبانه | بازگشت | اخبار شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *