خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ضرورت برنامه ریزی جهت توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه گفت: با توجه به ورود ۸۰ درصدی مردم بصورت روزانه از شهرهای اطراف به تهران، برنامه ریزی جهت توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت ضرورت دارد.

ضرورت برنامه ریزی جهت توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت

محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با بیان اینکه ۱۰ درصد سفرها به شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت تحصیل، ۶۸ درصد جهت شغل و بقیه از افرادی هستند که به دلایل متفاوت وارد پایتخت می شوند که نمی توان از ورود این ۸۰ درصد به کلانشهر تهران جلوگیری کرد، اظهار کرد: با توجه به این شرایط باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که این عده بتوانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی وارد شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شوند از این رو نیازمند کمک های هر چه زیاد دولت هستیم.

وی با بیان اینکه در بعضی روزهای سال مانند بازگشایی مدارس، روزهای منتهی به آخر سال، روزهای بارانی و غیره شاهد زیاد کردن سفرهای درون شهری هستیم، ادامه داد: کم کردن سرفاصله حرکت قطارها در این روزها از اولویت های مهم ما بوده که جهت آن برنامه ریزی کرده ایم‌.

احمدی بافنده تاکید کرد: در روزهای بارانی و برفی به منظور مدیریت ترافیک به شهروندان توصیه می کنیم از خودروی شخصی کمتر و از وسایل حمل و نقل عمومی زیاد استفاده کنند و ما نیز تلاش می کنیم که در این روزها خدمت رسانی بهتری را به شهروندان ارائه بدهیم.

ضرورت برنامه ریزی جهت توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر گفت: در سال گذشته و از ابتدای امسال تلاش شد تا با سرویس قطارهای فوق العاده، در ایام پرازدحام و پرتردد خدمت رسانی مطلوب تری به شهروندان داشته باشیم بطوریکه به عنوان مثال در روز هجدهم آبان سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بلیت فروخته شد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حمل و نقل عمومی | برنامه ریزی | احمدی بافنده | استفاده | ایران | اخبار شهرداری تهران | اخبار شورای پنجم | محسن هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *