خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تصمیم های اعضا بر اساس باور بود نه تفکرات سیاسی ، شورای چهارم شهر پایتخت

رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه تصمیمات شورای چهارم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران سیاسی نبود گفت: بارها شاهد تصویب طرح یک جریان سیاسی به وسیله جریان رقیب بودیم.

تصمیم های اعضا بر اساس باور بود نه تفکرات سیاسی ، شورای چهارم شهر پایتخت

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مهدی چمران در آخرین نشست خبری خود به عنوان مدیر شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در این نشست قصد دارم زیاد شورای چهارم را مورد بررسی قرار دهم. همان طور که می دانید این شورا نخستین باری بود که با 31 عضو تشکیل می‌شد‌.

وی افزود: با وجود تفکرات متفاوت در شورای چهارم این نهاد تلاش کرد آن‌گونه واکنش‌ها کند که تفکرات سیاسی بر پرسشها شهری غلبه نکند.

چمران یادآور شد: شاهد بودیم که دوستانی از یک گروه طرحی ارائه می‌دادند و دوستان دیگر از جناح برابر آن را تائید می کردند و اعضا پرسشها مدیریت شهری را اولویت قرار می‌دادند. این عنوان یکی از ویژگی‌های مهم شورای شهر چهارم بود.

تصمیم های اعضا بر اساس باور بود نه تفکرات سیاسی ، شورای چهارم شهر پایتخت

رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: تا روز گذشته 365 جلسه داشتیم و شاید چهار یا پنچ جلسه دیگر را داشته باشیم.525 مصوبه عمومی در شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران داشتیم که 11 عدد از آن دو فوریتی بوده و 70 لایحه و طرح یک فوریتی داشتیم و بقیه به صورت عادی مورد بررسی قرار گرفته است.883 نامگذاری معابر در دوره چهارم انجام شده است است.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از شورا شاهد دقت در افتتاح پروژه‌ها بوده ایم و توانستیم از عهده وعده‌ها و گفته‌هایمان برآییم و تسلیم تضادها و درگیری‌های طبیعی که در هر جمعی وجود دارد، نشدیم.

چمران با بیان اینکه در برابر خوبی های مردم شهر همه خدمتگزار بودیم و باید بیشترین خدمات را ارائه می‌کردیم، افزود: پشیمانی در مصوبات شهری نداشتم و اعتقاد دارم کارها بسیار موثری در این شورا انجام شده است است.

رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به این پرسش که سیمای مناطق ۲۰ و ۲۱ تا کنون تغییری مناسب نداشته است و علت آن چیست؟، گفت: آنچه که اکنون دیده می‌شود حاصل تنها دو سال کار جهت بازسازی سیمای شهر است و امیدوارم شورای پنجم به این منطقه شهر زیاد پیگیری کند.

رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه تصمیمات شورای چهارم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران سیاسی نبود گفت: بارها شاهد تصویب طرح یک جریان سیاسی به وسیله جریان رقیب بودیم.

وی افزود: البته نمی‌توان جهت همه شهر یک فرمول را اجرایی کرد و تنها گفته شد که معماری که انجام می‌شود معماری اروپایی و تقلیدی نباشد و متاسفانه در بعضی نقاط ناخواسته طرح های فراماسونری اجرا می‌شود.

چمران با اشاره به اینکه همواره تمام تلاش خود را جهت از بین بردن خطوط سیاسی در عملکرد شورا بکار بسته، یادآور شد: شفافیت های مالی ۱۲ سال شهرداری جناب قالیباف را باید با ادوار گذشته مقایسه کرد و البته بعد از ایشان شهردار شدن سخت است.

رئیس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه شورای پنجم به علت ترکیبی که دارند شورایی موفق خواهند بود، گفت:بدون تردید موفقیت شورای پنجم موفقیت جهت مردم و شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، امیدورام شورای پنجم، شهرداری کارآمد و پرکار گزینش کنند.

چمران تاکید کرد: در دوره‌های گذشته در موارد مالی شاهد چک‌های وصول نشده بوده‌ایم. بعد از شورای شهر قصد دارم به فعالیت دانشگاهی بپردازم.

در حال تکمیل…

واژه های کلیدی: شورای شهر | روز گذشته | شهرداری | موفقیت | سیاسی | ایران | مهدی چمران | رئیس شورای شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *