خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شهرداری یک ریال بابت صدور پروانه نوسازی دریافت نمی کند

مدیر عامل شرکت نوسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شهرداری یک ریال بابت صدور پروانه نوسازی بافت های فرسوده از شهروندان دریافت نمی کند.

شهرداری یک ریال بابت صدور پروانه نوسازی دریافت نمی کند

عبادالله فتح اللهی مدیر عامل شرکت نوسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با بیان اینکه ۵ درصد مساحت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را بافت های فرسوده در بر گرفته است،اظهار داشت: ٢٢ درصد پلاک ها و ١۵ درصد جمعیت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در این مساحت واقع شده است اند، از این رو نیازمند همکاری ٣٢ دستگاه در فرآیند نوسازی این بافت ها هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در یک دهه اخیر بیش از ٢ هزار میلیارد تومان جهت تأمین زیر ساخت ها در حوزه های متفاوت هزینه کرده هست، ادامه داد:شهرداری جهت تأمین سرانه های خدماتی در بعضی مناطق ناگزیر است تا ملک مسکونی در این مناطق را تملک کرده و آن ها را به فضاهای سبز، آموزشی یا بهداشتی عوض کردن دهد تا سرانه مورد نیاز منطقه تأمین شود.

فتح اللهی تصریح کرد:در حال حاضر شهروندان از تخفیف های بسیار خوبی نسبت به گذشته برای نوسازی ملک خود در بافت فرسوده برخوردار هستند که با مراجعه به ۵٠ دفتر نوسازی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران می توانند مشاوره های مورد نیاز را به وسیله کارشناسان به صورت رایگان دریافت کنند.

شهرداری یک ریال بابت صدور پروانه نوسازی دریافت نمی کند

مدیر عامل شرکت نوسازی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطر نشان کرد:شهرداری حتی یک ریال بابت صدور پروانه نوسازی بافت فرسوده از شهروندان دریافت نمی کند و تنها مختصر هزینه دریافت شده است نیز بر مبنای قانون، مربوط به عوارض بیمه، نظام مهندسی، آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهرداری | پروانه | رایگان | دریافت | ایران | اخبار شهرداری تهران | صدور پروانه نوسازی | بافت فرسوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *