خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شناسایی و بازداشت 5 متهم در جریان اتفاق فوت دو کولبر بانه ای

دادستان نظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت 5 متهم در جریان اتفاق فوت دو کولبر بانه ای خبر داد.

شناسایی و بازداشت 5 متهم در جریان اتفاق فوت دو کولبر بانه ای

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مجتبی شیرود بزرگی دادستان نظامی استان کردستان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ساعت 08:30 صبح دیروز در جریان تیراندازی تعدادی از مأموران هنگ مرزی بانه به سوی یک گروه کولبر در فاصله یک کیلومتری از مرز و در حوالی روستای «هنگ ژال» متأسفانه دو نفر از کولبران به نام‌های حیدر فرجی و قادر بهرامی بر اثر اصابت گلوله در دم جان می سپارند.

عبارات مهم : تیراندازی – کردستان
وی افزود: با گزارش وقوع اتفاق توسط بازرسی هنگ مرزی بانه، مدیر دادسرای نظامی ناحیه سقز و بانه به همراه مسئول و کارشناس پزشکی قانونی سقز و کارشناس اسلحه و مهمات در بیمارستان حاضر و اجساد را معاینه می کنند.

دادستان نظامی استان کردستان تصریح کرد: صبحگاه امروز نیز هیئت اعزامی با حضور در محل وقوع اتفاق نسبت به بررسی صحنه جرم، تحقیق از شهود و معاینه محل اقدام و صحنه جرم را بازسازی کردند.

وی گفت: به دنبال بررسی های به عمل آمده نهایتاً 5 نفر به عنوان عوامل تیراندازی شناسایی و به دادسرای نظامی احضار و بعد از تحقیقات اولیه هر پنج نفر با قرار تأمین روانه بازداشتگاه شدند.

شیرودبزرگی گفت: اسلحه متهمان، گلوله ها و مرمی به پلیس جنایی استان جهت بررسی ارسال شده است و منتظر نظر کارشناس اسلحه و مهمات راجع به نحوه به کارگیری سلاح به وسیله متهمان، در این اتفاق هستیم.

دادستان نظامی استان کردستان ضمن ابراز همدردی با بستگان متوفیان این حادثه، به آنها اطمینان خاطر داد که به این اتفاق با دقت، سرعت و قاطعیت در دادسرای نظامی پیگیری و نتیجه آن به اطلاع عموم مردم شریف کشور عزیزمان ایران خواهد رسید.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تیراندازی | کردستان | شناسایی | گلوله | اسلحه | اخبار انتظامی | درگیری مسلحانه | مجتبی شیرود بزرگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *