خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سلامتی زائران مهمترین اولویت شرکت حج و زیارت است

رئيس شرکت حج و زيارت در هفتمین روز حضورش در مدینه منوره از آشپزخانه «زین» مدینه منوره دیدار کرد.

سلامتی زائران مهمترین اولویت شرکت حج و زیارت است

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حمید محمدی صبحگاه امروز جمعه 20 مردادماه با حضور در آشپزخانه «زین» مدینه منوره ، از نزدیک روند فعالیت و کارها انجام شده است را مورد بررسی قرار داد.

رئيس شرکت حج و زيارت در جريان این بازديد ضمن اخذ گزارش از مدیر آشپزخانه و مسئولین بخش های متفاوت با ذکر مواردی کاربردی در حوزه های مربوطه به حساسیت و اهمیت بالای کار آشپزخانه های ایرانی در کشور عربستان تاکید کرد و گفت: رعایت حساسیت ها در تمام مراحل تهیه اقلام، طبخ و رساندن غذای سالم به زائر مهم است.

حمید محمدی مهمترین مسئله را در سفر سلامتی زائر بیان کرد و گفت: مجموعه خدمتگزاران اعزامی باید بر این عنوان مهم اهتمام مورد نیاز را داشته باشند تا زائران بتوانند عالی ترین فیض و معنویت را در سفر کسب کنند آیا که سیاست شرکت حج و زیارت بر اهمیت طبخ غذایی سالم و مناسب جهت زائران ایرانی و زیاد کردن هر چه زیاد کیفیت غذای تهیه شده است در آشپزخانه های مرکزی است.

سلامتی زائران مهمترین اولویت شرکت حج و زیارت است

مدیر کل حراست شرکت حج و زیارت نیز که به اتفاق سرپرست روابط عمومی شرکت و مدیر ستاد مدینه منوره در بازدید، ریاست شرکت را همراهی می کردند از حضور نماینده حراست شرکت در تمام آشپزخانه های پخت متمرکز زائران ایرانی خبر داد و گفت: وظایف محوله از سوی حراست شرکت از جمله نظارت کامل بر توزیع غذا و غیره در این آشپزخانه ها پیگیری می شود.

طبخ 7 هزار غذا جهت زائران ایرانی در آشپزخانه های مدینه

حسین صمدی مدیر آشپزخانه زین مدینه منوره از پخت حدود 7 هزار غذا در این آشپزخانه خبر داد و گفت: این مهم با 32 نیروی کارآمد در حال انجام است و با همکاری خوب مالک آشپزخانه «زین» نیز کم و کاستی های مربوطه در روزهای ابتدایی برطرف شده است و هیچ مشکلی در حال حاضر نداریم.

ابوالقاسم درامامی مسئول بهداشت آشپزخانه زین نیز طی گزارشی به ریاست شرکت حج و زیارت اعلام کرد همه اقلام وارد شده است به آشپزخانه قبل از ورود به تناوب طبخ بررسی می شود و مراحل متفاوت میکروب زدایی و انگل زدایی و کنترل دمای مورد نیاز هیتر ها از آشپزخانه تا محل هتل ها و همچنین دمای انبار های متفاوت بر اساس استاندارد های اعلامی به طور منظم و دقیق اجرایی می شود.

گفتنی هست؛ طبق برنامه ریزی غذای گرم جهت زائران ایرانی در حج امسال در مدینه منوره در دو آشپزخانه «زین و دخیل» طبخ و توزیع می شود.

رئيس شرکت حج و زيارت در هفتمین روز حضورش در مدینه منوره از آشپزخانه «زین» مدینه منوره دیدار کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حج و زیارت | آشپزخانه | سلامتی | حساسیت | ایرانی | مدینه | زائران | اخبار حج و زیارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *