خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سالانه به 8 میلیون نیازمند خدمات درمانی ارائه می‌شود

رئیس شرکت بسیج مستضعفان گفت: هر سال به 8 میلیون نفر در کشور خدماتی از جمله خدمات درمانی ارائه می شود که زیاد این افراد جزء مددجویان و نیازمندان هستند.

سالانه به 8 میلیون نیازمند خدمات درمانی ارائه می‌شود

سردار غلامحسین غیب پرور مدیر شرکت بسیج مستضعفان در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: ارائه خدمات بهداشتی و سلامت یکی از موارد همکاری شرکت بسیج مستضعفان با کمیته امداد امام خمینی(ره) است که طی تفاهم‌نامه‌ای در 26 محور انجام شد و بر اساس آن مقرر شد تا به 500 هزار نفر از مددجویان نیازمند تحت پوشش خدمت رسانی شود.

وی با بیان اینکه هر سال به 8 میلیون نفر در کشور خدماتی از جمله خدمات درمانی ارائه می شود که زیاد این افراد جزء مددجویان و نیازمندان هستند، افزود: بسیج در نقاط متفاوت کشور دارای رده، ساختار و شرکت است و به مردم محروم خدمت رسانی می‌کند و همچنین خدمات شرکت بسیج متناسب با جغرافیای نشانه ساماندهی شده است هست، بنابراین همین خدمات را می‌توان در کشور با کمک کمیته امداد شناسنامه‌ دار کرد تا بر اساس ضرورتی که به ما اعلام شده است خدمت رسانی کنیم.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه قرار است با همکاری کمیته امداد به 500 هزار مددجو در مناطق محروم کشور خدمت رسانی شود، تاکید کرد: با توجه به اینکه خدماتی که در گذشته ارائه می‌شد به علت عدم آشنایی از پرسشها کیفیت مورد انتظار را نداشت، بنابراین در تلاش هستیم به منظور زیاد کردن کیفیت، تیم های جهادی خود را به شکل ثابت در محل مستقر کنیم تا از نزدیک و به طور جدی با پرسشها محرومان آشنا شوند.

سالانه به 8 میلیون نیازمند خدمات درمانی ارائه می‌شود

رئیس شرکت بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه اشتغالزایی جهت 7 هزار نفر به صورت مستقیم انجام شده است و چند برابر این آمار را نیز به طور غیرمستقیم انجام خواهیم داد، ادامه داد: ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه در سراسر کشور با محوریت مساجد در جهت ارائه خدمت به نیازمندان دنبال می‌شود، به طوری که 7 هزار و 600 مسجد به عنوان نشانه مشخص شدند و به آسانی تسهیلات بانکی را در اختیار محرومان قرار می دهند.

انتهای پیام/

ارائه خدمات درمانی به 8 میلیون نیازمند در هر سال

واژه های کلیدی: خدمات درمانی | کمیته امداد | همکاری | میلیون | تفاهم نامه همکاری | مددجویان کمیته امداد | مناطق محروم | ارائه تسهیلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *