خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سازمان بهزیستی آماده دریافت نذورات عید قربان

مدیر کل دفتر همکاری های مردمی شرکت بهزیستی کشور گفت: خیرین در گزینش مراکز اهدای قربانی و نذورات در روز عید قربان، محدودیتی ندارند.

سازمان بهزیستی آماده دریافت نذورات عید قربان

فرهاد اقطار مدیر کل دفتر همکاری های مردمی شرکت بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌توانند قربانی و نذورات خاص عید قربان خود را از طریق روش‌های گوناگونی که شرکت بهزیستی کشور مشخص کرده است به مددجویان نیازمند بهزیستی برسانند.

وی افزود: در گام نخست شهروندان خیر تهرانی می توانند قربانی(گوسفند زنده) خود را به یکی از سه مرکز نگهداری از معلولان نارمک، مرکز وحدت و همچنین شیرخوارگاه آمنه اهدا کنند.

مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی شرکت بهزیستی ادامه داد: شهروندان جهت اهدای نذورات (گوشت دام ذبح شده) خود می توانند به تمام نقاط مشخص شده است در سایر مراکز تابع بهزیستی مراجعه و نذورات خود را اهدا کنند.

سازمان بهزیستی آماده دریافت نذورات عید قربان

وی افزود: اهداکنندگان نذورات نقدی در روز عید قربان، بعد از اهدای مبلغ مورد نظر خود به مراکز بهزیستی، فیش دریافت می‌کنند. در این روش اجرایی، میزان نذورات نقدی در سه فیش متفاوت ثبت می شود که یکی از آن ها به فرد خیر و دو فیش دیگر به شرکت بهزیستی و مرکز دریافت کننده، ارائه می شود.

مدیر کل دفتر همکاری های مردمی شرکت بهزیستی کشور تاکید کرد: اهدا کنندگان قربانی و نذورات عید قربان، می توانند نذورات خود را به هر یک از مراکز تابع بهزیستی که میل به دارند، اهدا کنند.

اقطار یادآور شد: در حال حاضر مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان، به دریافت نذورات قربانی نیاز بیشتری دارند، ولی همان طور که گفته شد، مردم خیر با توجه به نیت شخصی خود نذوراتشان را اهدا کنند.

وی افزود: تمام مراکز نگهداری از معلولان جسمی-حرکتی، معلولان روانی و ذهنی، سالمندان، کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار و همچنین مراکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی آماده دریافت نذورات مردمی خاص عید قربان هستند.

مدیر کل دفتر همکاری های مردمی شرکت بهزیستی کشور گفت: خیرین در گزینش مراکز اهدای قربانی و نذورات در روز عید قربان، محدودیتی ندارند.

مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی شرکت بهزیستی افزود: همشهریان تهرانی از طریق تماس با سامانه ۱۹۳ که مربوط به خدمات شهری هست، می توانند جزییات اهدای قربانی و نذورات خود را با عوامل شرکت بهزیستی در میان بگذارند و همکاران ما جهت دریافت و توزیع نذورات در مناسب ترین وقت اقدام می‌کنند.

اقطار اضافه کرد: همچنین هموطنان خیر در پایتخت کشور عزیزمان ایران و سایر شهرستان‌های کشور می‌توانند با شماره‌گیری #70*7* یا #300*730* نذورات خود را اهدا کنند.

مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی شرکت بهزیستی کشور عنوان کرد: خیران سراسر کشور در سال گذشته در روز عید سعید قربان، 290 هزار کیلوگرم گوشت گرم، یک میلیارد و 100 میلیون تومان نذورات نقدی، 5 میلیارد و 500 میلیون تومان نذورات غیر نقدی (برنج، روغن و دیگر اقلام خوراکی) را به مددجویان شرکت بهزیستی کشور اهدا کردند و در مجموع گوشت قربانی و سایر نذورات مردمی جمع‌آوری شده است در سال گذشته به مبلغ 16 میلیارد تومان بوده است.

اقطار افزود: با توجه به زیاد کردن راه های اهدای نذورات مردمی آینده نگری می شود که مردم خیراندیش کشور، امسال بیش از 300 هزار کیلوگرم گوشت در روز عید سعید قربان به مددجویان شرکت بهزیستی کشور اهدا کنند که با این تفاسیر انتظار می رود نذورات اهدایی امسال با رشد 15 درصدی روبرو شود.

وی یادآور شد: مردم می توانند کمک‌های خود به مددجویان شرکت بهزیستی کشور را با واریز نذورات نقدی خود از طریق شماره حساب 90190 بانک ملت اهدا کنند.

انتهای پیام/

سازمان بهزیستی آماده دریافت نذورات عید قربان

آمادگی شرکت بهزیستی جهت دریافت نذورات مردم در روز عید قربان

واژه های کلیدی: دریافت | نگهداری | مشارکت | قربانی | عید قربان | بهزیستی | معلولان | سالمندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *