خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تصویرهای ، زورگیری در منازل شیوه تازه سارقان به عنف+ زورگیران در زندان به دام افتادند

زورگیرانی که اقدام به زورگیری از مالباختگان در منازلشان می کردند، به دام افتادند.

تصویرهای ، زورگیری در منازل شیوه تازه سارقان به عنف+ زورگیران در زندان به دام افتادند

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در مورخه 17 خرداد 96 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت منزل در خیابان زرافشان به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد.
با حضور مأمورین، صاحبخانه در اظهاراتش عنوان داشت که یکی از دوستانش بنام امیرمسعود.ب با همدستی فرد دیگری، با ترساندن سلاح سرد و بعد از بستن دست و پا و محبوس کردن وی اقدام به سرقت تمامی اموال با ارزش داخل منزل اش کردند.

عبارات مهم : پلیس آگاهی – شناسایی
پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ:
با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان “سرقت بعنف منزل” و به دستور بازپرس شعبه 14 دادسرای ناحیه 2 پایتخت کشور عزیزمان ایران ، پرونده جهت پیگیری در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار داده شد .
اظهارات مالباخته :
مالباخته بعد از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ” ساعت 20:00 مورخه 17 خرداد 96 یکی از دوستانم بنام “امیرمسعود . ب” جهت دورهمی به منزل من آمد ؛ حدودا ساعت 23:00 مشغول خوردن شام بودیم که ناگهان فرد غریبه ای بدون آنکه درب منزل را جهت کسی باز کرده باشم ، با چاقو وارد منزل شد؛ به حضور این شخص در داخل منزل اعتراض کرده و از امیرمسعود جهت دستگیری این شخص درخواست کمک کردم ولی در کمال تعجب، ناگهان امیرمسعود بهمراه این شخص به سمت من حمله ور شده است و ضمن ضرب و شتم شدید، اقدام به بستن دست و پا و محبوس کردنم در داخل یکی از اتاق های منزل کردند؛ بعد از آن با دزدی تمامی اموال باارزش داخل منزل مشمول بر طلاجات، دلار و ارز خارجی، گوشی گوشی و وجه نقد مجموعا به ارزش تقریبی 35 میلیون تومان، اقدام به سرقت خودرو شخصی بنده نموده و از محل متواری شدند.

شناسایی متهمین در زندان :
با شروع تحقیقات ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مالباخته بواسطه یکی از دوستانش با “امیر مسعود . ب” آشنا شده است ولی طی یک سال رابطه دوستی که با وی داشته، هیچگاه به محل زندگی اش در شهرستان اسلامشهر مراجعه نکرده و تنها اطلاعاتی ناقص در خصوص امیرمسعود و محل سکونتش دارد !! .
اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری امیرمسعود در دستور کار کارآگاهان قرار داشت؛ کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه امیرمسعود در اسلامشهر، به این شهرستان اعزام شده است و در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که مدتی است که امیرمسعود در محل سکونتش تردد ندارد.
در ادامه تحقیقات و با ثبت مشخصات “امیرمسعود” در سیستم جامع پلیس به عنوان متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی، کارآگاهان پایگاه دوم آگاهی اطلاع پیدا کردند که امیرمسعود مدتی بعد از سرقت بعنف منزل در شهرک قدس، اقدام به تشکیل گروه سارقین بعنف در پوشش مسافرکش با استفاده از خودروهای مسروقه نموده و بعد از ارتکاب دهها فقره دزدی به این شیوه و شگرد در اسلامشهر و بزرگراه ساوه، به وسیله پلیس آگاهی اسلامشهر دستگیر و روانه زندان شده؛ لذا ضمن هماهنگی با مقام قضایی، امیرمسعود در اختیار پایگاه دوم آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

تصویرهای ، زورگیری در منازل شیوه تازه سارقان به عنف+ زورگیران در زندان به دام افتادند

“امیرمسعود” در همان تحقیقات اولیه و مواجه حضوری با شاکی پرونده، صراحتا به طراحی دزدی بعنف منزل اعتراف و یکی از فرزند محل هایش بنام “حسن . م” ( 24ساله ) را نیز به عنوان همدست خود معرفی کرد؛ وی در خصوص نحوه انجام دزدی منزل دوستش به کارآگاهان گفت: “با حسن قرار گذاشتیم تا در شب دزدی ابتدا من به عنوان میهمان به داخل منزل رفته و بعد از بررسی اوضاع داخل منزل و اطمینان از تنها بودن [مالباخته]، درب منزل را جهت حسن باز کنم “.
در ادامه تحقیقات و با شناسایی “حسن . م” در داخل زندان، او نیز به پایگاه دوم آگاهی انتقال یافته و در همان تحقیقات اولیه به همکاری در دزدی بعنف منزل در شهرک قدس اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، مدیر پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: ” در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهمین پرونده با فروش اموال مسروقه، بیش از دو ماه در جزیره کیش حضور داشته و بعد از آن در قالب دزدی های بعنف در پوشش مسافرکش سایر کارها مجرمانه خود را اینبار در شهرستان اسلامشهر ادامه دادند”.
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، در آخر این خبر عنوان داشت: “متهمین با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار دارند”.

زورگیرانی که اقدام به زورگیری از مالباختگان در منازلشان می کردند، به دام افتادند.

انتهای پیام/

گروه سارقان به عنف از منازل متلاشی شد

واژه های کلیدی: پلیس آگاهی | شناسایی | تحقیقات | زندان | ایران | پرونده | سرقت منزل | سرقت

تصویرهای ، زورگیری در منازل شیوه تازه سارقان به عنف+ زورگیران در زندان به دام افتادند

تصویرهای ، زورگیری در منازل شیوه تازه سارقان به عنف+ زورگیران در زندان به دام افتادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *